طارمی با قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی و تبدیل آن به گل، شادی عجیبی از بازیکنان پرسپولیس را به همراه داشت تا بازیکنان ثابت کنند همدلی و اتحاد آن ها بسیار مستحکم تر از حد تصورهاست.
کد خبر: ۴۰۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴ 15 April 2017

به گزارش «تابناک یزد»، دقیقه 69 یک پنالتی بسیار حساس و ارزشمند برای پرسپولیسی ها مقابل ماشین سازی به دست آمد و این صحنه سوالات بسیاری را برای تماشاگران و کسانی که بازی را از بیرون می دیدند به وجود آمد که آیا این پنالتی را چه کسی خواهد زد ؟ اینکه پنالتی برای پرسپولیسی ها اتفاقی خوشایند خواهد بود یا یادآور اتفاقاتی تلخ است ؟

این سوالات تنها در سر کسانی بود که بیرون از تیم بازی را تماشا می کردند چرا که این مساله درون تیم حل شده بود و بر خلاف تصور اکثریت که گمان می کردند به دست آمدن پنالتی یک چالش برای پرسپولیس خواهد بود، سرخ پوشان مدت هاست این مساله را در خودشان حل کرده اند و دادن این پنالتی به مهدی طارمی گواه همدلی آنها بود.

طارمی بدون هیچ حاشیه و یا کشمکشی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با ضربه ای مطمئن توپ را به کنج دروازه ماشین سازی فرستاد تا سرخ پوشان با 2 گل به استقبال قهرمانی بروند. پس از اینکه توپ به گل تبدیل شد تمام بازیکنان پرپسولیس کنج زمین ماشین سازی جمع شدند تا جشن کوچکی با هم بگیرند که گلزنی طارمی بهانه ای خوب برای آن بود.


حتی علیرضا بیرانوند هم خود را به محل خوشحالی بازیکنان رساند تا تمام بازیکنان با تمام وجود و انرژی عجیبی به شادی بپردازند. این تنها یک خوشحالی نبود بلکه شاگردان برانکو همدلی و اتحاد خود را به همه نشان دادند. آنها برای آقای گلی طارمی تمام تلاش خود را در زمین به کار بردند و نشان دادند از دست دادن آن ضربه در بازی مقابل الریان، کمترین خدشه ای را به اتحاد و همدلی تیم ایجاد نکرده و برعکس حالا همه دوست دارند مهدی دوباره آقای گل لیگ برتر باشد .

به گزارش "ورزش سه"، فریادهای بازیکنان و شادی طارمی پس از به ثمر رساندن گل نشان دهنده روح متحد و همدلی پرسپولیس است ؛  اتفاقی که افشین قطبی در آخرین سال قهرمانی پرسپولیس نام آن را "قلب شیر" گذاشته بود. حالا این پرسپولیس نشان داد تمام فاکتورهای یک تیم قهرمان را دارد و سوا از اعداد و ارقام که تمامی آنها به نفع آنهاست، شاگردان برانکو "قلب شیر" را یک بار دیگر به نمایش گذاشتند.

 

 

 

 

-

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار