معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های ورزشی در دست اجرا در استان بوشهر سرانه فضای ورزشی در شهرها و روستاهای این استان افزایش می‌یابد. .
کد خبر: ۴۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 28 May 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله حقیقی بعدازظهر امروز در نشست با نایب رئیس انجمن سافت بال کشور با بیان اینکه برنامه‌‌های ورزشی باید دانش‌بنیان باشند اظهار داشت: برنامه‌های ورزشی که با علم و دانش‌بنیانی همراه باشد در اجرا با موفقیت روبه‌رو می‌شود وآینده درخشانی دارد.

وی، با تاکید بر توجه به تخصصی شدن روسای هیت‌های ورزشی استان‌ افزود: تخصصی شدن روسای این هیئت‌ها با برنامه ریزی مدون و چشم‌انداز روبه‌رو می‌شود که موفقیت در پی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به ورزش قهرمانی در استان بوشهر می‌شود گفت: امسال برنامه ریزی مدونی برای بهره‌مندی بیشترمردم از فضاها و طرح‌های ورزش شده است.

حقیقی با اشاره به اینکه سال قبل روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت دارای زمین چمن مصنوعی ‌ورزشی شدند افزود: با اجرای این طرح 52 روستای استان بوشهر ازاین امکانات بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به برنامه‌ ریزی امسال برای توسعه فضاهای ورزشی بیان کرد: امسال روستاهای بالای 600 نفر جمعیت در استان بوشهر که از فضاهای ورزشی بی‌بهره هستند صاحب زمین چمن ورزشی مصنوعی می‌شوند که پیش بینی اجرای 36 طرح ورزشی دراین روستاها شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افزود: علاوه بر روستاها در محلات مختلف استان بوشهر بر اساس بلوک بندی، زمین ورزشی چمن مصنوعی طراحی می‌شود تا مردم راحت تر به فضای ورزشی دسترسی داشته باشند.

حقیقی با اشاره به سرانه فضای ورزشی استان بوشهر افزود: اکنون سرانه فضای ورزشی استان بوشهر 88 سانتی‌مترمربع است واین در حالی است که میانگین کشوری 1.2 مترمربع است که بر اساس طراحی‌های انجام شده امسال سرانه فضاهای ورزشی در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

وی، با اشاره به اینکه پلاژ بانوان درساحل بوشهرافزایش می‌یابد خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای ساحل در استان بوشهر برنامه‌ریزی مدونی برای بهره‌مندی بانوان از دریا در قالب پلاژ بانوان شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش همایش‌های پیاده‌روی در استان گفت: بر اساس سیاستگذاری‌های انجام شده دستگاه‌های اجرایی متولی برگزاری همایش پیاده‌روی می‌شوند تا از این طریق فرهنگ ورزش همگانی در استان بوشهر ترویج یابد.

حقیقی، با اشاره به ساخت مجتمع بانوان در مرکز استان بوشهر تصریح کرد: برای استفاده مطلوب‌تر بانوان از فضای پارک بانوان این بوستان به مجتمع تبدیل می‌شود که درآن امکانات ورزشی در رشته‌های گوناگون ، سالن اجتماعات، مهدکودک ودیگر تجهیزات مورد نیاز بانوان فراهم می‌شود.

وی، با تاکید بر حمایت ورزشکاران بیان کرد: امسال علاوه بر حمایت همه جانبه از هیئت‌های مختلف ورزشی استان، ورزش بیسبال و سافت‌بال که مورد توجه بانوان استان بوشهر است مورد حمایت قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم و موثر ورزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: برای بهره‌مندی بیشتر جوانان از برنامه‌های ورزشی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی امسال برنامه‌های مدون و ویژه‌ای در استان بوشهر طراحی شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار