وزير بهداشت گفت: اميدواريم بتوانيم با کمک خيرين و هلال احمر در آينده نزديک کلينيک هاي تخصصي مخصوص بيماران خاص به ويژه بيماران ام اس را تأسيس کنيم.
کد خبر: ۴۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 28 May 2015
به گزارش تابناک یزد،حسن قاضي زاده هاشمي در مراسم روز جهاني ام اس با اشاره به تلاش دولت تدبير و اميد براي بخش بهداشت و درمان در کشور افزود: دولت در اين زمينه تأکيد فراواني داشته و اميدواريم بتوانيم امکانات و ابزار مناسب را براي حل مشکلات اين عده از بيماران فراهم کنيم.
وي خاطرنشان ساخت: اقدامات انجام شده در زمينه بيماران ام اس کافي نيست و از زيرساخت ها براي برطرف کردن مشکلات اين دست از بيماران بايد فراهم شود.
هاشمي با اشاره به خدمات رساني بيمه ها به بيماران ام اس گفت: بيمه ها بايد بهتر خدمت کنند و خدمات سريعتري به بيماران ام اس ارائه کنند.
وزير بهداشت گفت: يکي از حلقه هاي مفقوده در مورد مبتلايان به ام اس در کشور بخش توانبخشي اين بيماران است که در اين خصوص کمتر از انگشتان دو دست در کشور مرکز توانبخشي فعال است.
وي با بيان تلاش دولت و شخص رئيس جمهور در برطرف کردن مشکلات بيماران خاص افزود: با وجود مشکلات مالي و منابع ناکافي در دولت، حل اين مشکلات از اولويت هاي دولت تدبير و اميد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار