معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری سومین دوره مسابقات سراسری قرآن ورزشکاران و جوانان کشور خبر داد
کد خبر: ۴۰۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 09 April 2017
عارف دانه کار اظهار کرد:پیرو برگزاری دو دوره مسابقات سراسری قرآن ورزشکاران و جوانان کشور، سومین دوره نیز در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

دانه کار افزود:این مسابقات در شش رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ احادیث موضوعی و تفسیر موضوعی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: سومین دوره از مسابقات سراسری قرآن با هدف زمینه‌سازی، آشنایی و آگاهی جوانان و ورزشکاران با مفاهیم قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآن در میان آنان است.

دانه کار خاطرنشان کرد: به منظور ثبت نام، انعکاس برنامه، دستورالعمل‌ها، کسب اطلاعات به‌روز، امکان پاسخگویی به سوالات شرکت‌کنندگان و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌های این دوره از مسابقات، پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.tartil.ir راه‌اندازی شده است.

وی افزود: کلیه ورزشکاران شامل اعضا فدراسیون ها،دارندگان کارت بیمه ورزشی  یا حکم قهرمانی در رده های شهرستان،استانی،کشوری و بین المللی(اول تا سوم ) ، جوانان رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال و کلیه کارکنان وزارت ورزش و جوانان سراسر کشور می توانند در این مسابقات شرکت نمایند.

دانه کار اضافه کرد: همچنین ورزشکاران کمتر از ۱۵ سال(خردسالان، نونهالان) نیز در رشته قرائت تحقیق و حفظ یک جزء قرآن کریم مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، گفت: مرحله استانی از 20 فروردین لغایت 20 اردیبهشت و مرحله کشوری پاییز سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع؛اداره کل ورزش و جوانان خوزستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار