آنگونه که رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد می گوید تعدادی از نامزد ها رد صلاحیت شده اند و این ردصلاحیت ها را طبیعی خواند.
کد خبر: ۴۰۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶ 07 April 2017
مرحل دوم پس از ثبت نام در ماراتون رسیدن به کرسی شورای شهر ها و روستاها عبور از فیلتری به نام تایید صلاحیت است که در انتخابات شوراها ب نظر نمی رسد شاخص ها چنان سخت باشند که برخی از آن عبور نکنند!
اما آنگونه که رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد می گوید تعدادی از نامزد ها رد صلاحیت شده اند و این ردصلاحیت ها را طبیعی خواند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «فتاح محمدی» گفت: چهار هزار و ۶۳۸ نفر در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد نامزد این انتخابات شده اند که احتمال ردصلاحیت برخی از آنها وجود دارد.

وی افزود: رد صلاحیت این نامزدها نیز طبیعی و در هر انتخاباتی برخی از نامزدها بدلیل نداشتن شرایط لازم بطورحتم ردصلاحیت می شوند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه تاکنون آمار دقیقی از ردصلاحیت ها به دست ستاد انتخابات استان نرسیده است، به ایلنا گفت: هیات های اجرایی همچنان درحال بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات پنجم شورای اسلامی شهرها و روستاهای این استان هستند.

محمدی گفت: امیدواریم شاهد انتخاباتی پرشور در ایران اسلامی بویژه کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
یاسوجی ها همگی از فیلتر عبور کردند؟
برخی اخبار حکایت از تائید صلاحیت تمامی نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر یاسوج در پنجمین دوره این انتخابات می دهد.

155 نفر نامزد حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد شده اند که 154 نفر تایید و یک نفر استعفاء داده است.

از 17 نامزد انتخاباتی شورای اسلامی روستای مادوان در حومه شهر یاسوج نیز یک نفر استعفاء داده است.

ایلنا نوشت : براساس گزارش های دریافتی ، تمامی نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بویراحمد توانسته اند از هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار