نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان برگزار شد
کد خبر: ۴۰۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۵ 07 April 2017
در این نشست با توجه به استعفای علی عماد...
 نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان برگزار شد. در این نشست با توجه به استعفای علی عماد و کاندیداتوری داریوش ممبینی ، عبدالرضا دسومی و ناصر چوپان در انتخابات شورای شهر اهواز ، قرار بر این شد که طی یک انتخابات مجدد نسبت به جایگزینی افراد حقیقی عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان اقدام شود.

 همچین در این جلسه ، بحث های متفرقه ای خارج از دستور جلسه  در رابطه با لیست های انتخاباتی شوراهای شهر و ورود یا عدم ورود شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان به لیست ها ، مطرح و   در نهایت تصمیم گیری و بررسی موضوع در این رابطه به نشست های بعدی موکول گردید. 

از جمله مصوبات دیگر نشست اخیر شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان ، تاکید مجدد بر انتخاب سید جابر موسوی به عنوان رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان و معرفی وی به تهران بود. در این رابطه دو گروه برای رایزنی با تهران و همچنین رایزنی در استان و نشست با استاندار برای قطعی کردن ریاست سید جابر موسوی در نظر گرفته شدند.

 هادی سواری با 21 رای ، رحیم فضیلت پور با 21 رای ، ملک محمد مکوندی با 20 رای ، محمد رضا شجاعی با 18 رای ، عیدان ناصری با 17 رای ، جواد روشن زاده با 15 رای و مرضیه امیری با 12 رای ، از طرف شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان جهت عضویت در شورای برنامه ریزی ستاد روحانی در استان انتخاب شدند.

از جمله مصوبات دیگر این نشست ، تاکید بر عدم حضور دبیران احزابی بود که در انتخابات شورای شهر کاندیدا شدند. برخی از دبیران احزاب که در انتخابات شورای شهر اهواز کاندیدا شده اند از حضور در شورای سیاستگذاری منع شدند و نماینده ای از سوی آنان در جلسات بعد شرکت خواهند کرد. 
منبع: تسنیم
برچسب ها: شورا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار