معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: در پی وقوع پس لرزه های ناشی از زلزله 6 ریشتری در مشهد و برخی شهرستان های دیگر استان، 70 درصد از فضای یک میلیون مترمربعی رواق ها و صحن های حرم مطهر رضوی از ساعت 24 نیمه شب چهارشنبه تا بامداد امروز مملو از جمعیت شد.
کد خبر: ۴۰۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 06 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،سید خلیل منبتی افزود: شایعات مبنی بر وقوع پس لرزه های سنگین در مشهد باعث وحشت مردم شد و آنان به حرم مطهر رضوی پناه آوردند. 
وی بیان کرد: به همین منظور پتو و سایر اقلام مورد نیاز برای استراحت مردم در حرم مطهر توسط خدام بارگاه منور رضوی توزیع و تلاش شد بهترین خدمات به آنان ارائه شود. 
وی اظهار کرد: براساس دستور تولیت آستان قدس رضوی در پی زلزله روز چهارشنبه، یکهزار و 650 پرس غذای متبرک در منطقه رضویه شهرستان مشهد، یکهزار و 750 پرس غذای متبرک در منطقه فریمان و یکهزار و 750 پرس غذای متبرک در منطقه تربت جام از سوی خدام آستان قدس توزیع شد. 
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: برای امروز نیز به تعداد ذکر شده برای هر منطقه زلزله زده در رضویه، تربت جام و فریمان غذای متبرک در سه وعده صبحانه، ناهار و شام توزیع می شود. 
منبتی اظهار کرد: همچنین 2 هزار سبد غذایی شامل خواروبار از جمله قند، روغن، شکر و برنج به ارزش هر بسته یک میلیون و 200 هزار ریال و هشت هزار بطری آب معدنی نیز از سوی آستان قدس رضوی بین زلزله زدگان مناطق مزبور توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار