بزرگداشت چهلمین روز درگذشت زنده یاد «استاد احمد عزیزی» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 05 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ پیش از ظهر امروز چهارشنبه( 16 فروردین 96 ) جلسه ای با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین و خواهر زنده یاد استاد احمد عزیزی برگزار شد.

 رحیم جعفری در این جلسه اعلام کرد :روز پنجشنبه 24 فروردین سال جاری، چهلمین روز درگذشت زنده یاد«استاد احمد عزیزی» با حضور بزرگان شعر و ادب استان برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:بر همین اساس جلسه هماهنگی چگونگی برگزاری این مراسم در روز شنبه 19 فروردین با حضور نمایندگان ادارات شهرداری، حوزه هنری، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

احمد عزیزی شاعر و ادیب توانمند کشورمان بود که در زمینه شعر آیینی و انقلاب با درونمایه‌ای عرفانی فعالیت می‌کرد؛ وی آثار متعددی به نظم و نثر از خود بجا گذاشته که از آن جمله می‌توان به «کفش‌های مکاشفه» اشاره کرد.

او شاعری با سبک منحصر به فرد بود که سعی داشت معنویت و عرفان اسلامی را با فرم جدیدی از مثنوی در شعر معاصر بیان کند.

مرحوم عزیزی 9 سال پایانی عمرش را در حالت بیماری و اغما به سر برد و سرانجام بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۵ در سن ۵۸ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به سرای باقی شتافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار