رئیس دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب درجلسه مشترک دادستان و دبیرومسئول اموررسانه ایی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی نسبت به تبلیغات انتخاباتی زودهنگام برخی کاندیدای شورای اسلامی در فضای مجازی هشدار داد و گفت: تبلیغات زودهنگام جزء موارد تخلف انتخاباتی محسوب میشود وبه صورت جدی به آن رسیدگی خواهدشد.
کد خبر: ۴۰۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 05 April 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک بیزن نجفی افزود: متاسفانه در فضای مجازی شاهد تبلیغات زودهنگام تعدادی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم که به صورت زودهنگام در فضای مجازی تبلیغ و یا دیگران را تخریب می کنند که ای موضوع دردستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است.
صادق عزیزی دادستان شهرستان اسلام آباد غرب نیزاز رصد دقیق و لحظه به لحظه فضای مجازی خبر داد و افزود:در این راستا فضای مجازی به صورت دقیق رصد و اطلاعات لازم جمع آوری و مستند سازی خواهد شد تا در مورد افرادی که اقدام به تبلیغات زودهنگام و یا در مواردی به تخریب دیگران دست می زنند، مطابق قانون برخورد شود.

دادستان شهرستان اسلام آباد غرب از شهروندان خواست که نسبت به تبلیغات زودهنگام کاندیداها و یا تخریب دیگران در فضای مجازی حساسیت داشته باشند و در صورت مشاهده موارد تخلف به اطلاع شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی مستقردر دادگستری گزارش دهند.

عزیزی از ایجاد گروه های تلگرامی توسط برخی از کاندیداها انتقاد کرد وگفت:به کاندیداهای متخلف 48 ساعت فرصت داده می شود نسبت به حذف گروه های تلگرامی خود اقدام، درغیر اینصورت با آنها برخورد جدی وقاطعانه صورت می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار