بابایی به فعالیت‌های عمرانی این گروه اشاره و عنوان کرد: ساخت دیوار مسجد روستا و بهسازی این مسجد و همچنین تکمیل ساختمان مسجد از فعالیت‌های عمرانی این گروه بوده است.
کد خبر: ۴۰۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰ 04 April 2017
سوول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور چرام از اقدامات جهادی گروه دانشجویی شهید آتش‌پنجه چرام در روستاهای گچساران خبر داد.

احسان بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یک گروه 16 نفره دانشجویی اعم از خواهران و برادران برای اجرای طرح جهادی در یکی از روستاهای شهرستان گچساران اعزام شده‌اند.

این مسوول ادامه داد: این گروه جهادی با نام شهید آتش پنجه دانشگاه پیام نور چرام به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اجرای طرح جهادی در یکی از روستاهای شهرستان گچساران گفت: این طرح در روستای سرتیره نازمکان گچساران به مدت 9 روز از تاریخ 7 الی 15 فروردین سالجاری در حال اجرا بوده است.

بابایی به فعالیت‌های عمرانی این گروه اشاره و عنوان کرد: ساخت دیوار مسجد روستا و بهسازی این مسجد و همچنین تکمیل ساختمان مسجد از فعالیت‌های عمرانی این گروه بوده است.

وی تصریح کرد: رنگ‌آمیزی مدارس، مرمت و بهسازی مدارس از دیگر فعالیت‌های این گروه 16 نفره در روستای سرتیره نازمکان گچساران بوده است.

بابایی با اشاره به ساختمان مسجد این روستا بیان کرد: در حال حاضر ساختمان مسجد روستا به صورت کامل آماده بهره‌برداری است و اولین نماز جماعت توسط دانشجویان جهادگر در این مسجد اقامه شد.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های این گروه ابراز کرد: در زمینه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین اقتصاد مقاومتی فعالیت‌هایی نیز صورت گرفته است.

بابایی با اشاره به مهمترین برنامه‌های این گروه در حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات بومی و محلی در روستا و تجلیل از برگزیدگان، برگزاری ویژه برنامه عفاف و حجاب با محوریت حجاب برتر و تهیه و توزیع بروشورهایی با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید و تبیین شعار سال از فعالیت‌های این گروه در زمینه‌های مختلف است.

وی عنوان کرد: غباررویی و عطر افشانی حرم مطهر امامزاده سید جمال‌الدین(ع) و قبور مطهر شهدا، برگزاری کلاس‌های احکام و قرآن ویژه رده‌های سنی متفاوت، اعزام تیم‌های دانشجویی جهت اجرای طرح احکام خانه به خانه که با استقبال بی‌نظیری همراه شد از دیگر کارهای فرهنگی و اجتماعی این گروه است.

بابایی ابراز کرد: آموزش کاردستی و نقاشی ویژه کودکان، آموزش هویه‌کاری ویژه خواهران و اجرای کلاس‌های کمک درسی ویژه دانش‌آموزان از فعالیت‌های این گروه 16 نفره است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار