رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم یکشنبه سیزدهم فروردین از بقاع متبرکه جعفریه و بعضی از خیمه‌های معرفت سطح شهر بازدید کرد.
کد خبر: ۴۰۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۵ 04 April 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، رئیس اوقاف ناحیه دو شهرستان قم یکشنبه سیزدهم فروردین ماه با حضور در محل عوارضی قم – تهران از خیمه حضرت علی بن جعفر(ع) که در این مکان برپا شده بازدید کرد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید فاطمیان در این بازدید با حضور در غرفه‌های مختلف، ضمن گفت‌وگو با مبلغان روحانی حاضر در خیمه معرفت علی بن جعفر(ع)، حُسن اجرای طرح آرامش بهاری در این مکان را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

گفتنی است این خیمه معرفت شامل چندین غرفه از جمله مشاوره روانشناختی، پاسخگویی به سوالات شرعی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، نقاشی خلاقانه، کودکان، خانواده و فضای مجازی و سخنرانی چند رسانه‌ای است و همه روزه از 9 صبح تا ساعت 24 و تا پایان تعطیلات نوروزی، میزبان زائران و گردشگران است.

جُنگ‌ها و مسابقه‌های فرهنگی و معارفی مختلفی ویژه گروه‌های سنی مختلف در این مکان تدارک دیده شده است همچنین با توجه به محل این خیمه یعنی عوارضی قم – تهران و تردد میلیون‌ها مسافر نوروزی در این محدوده، برنامه‌های ویژه‌ای برای همه رده‌های سنی از کودکان تا کهنسالان دارد.

حجت‌الاسلام فاطمیان همچنین با حضور در آستان مقدس امامزادگان جمال‌الدین(ع)ف سید معصوم(ع)، عبدالله(ع) ابیض، طیب و طاهر(ع)، سکینه خاتون(س) و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بخش جعفریه، حُسن اجرای طرح آرامش بهاری در این بقاع متبرکه را مورد بررسی قرار داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار