بحث رضائیان فنی نیست و نظر نهایی درباره این بازیکن این است که به تیم دیگری منتقل شود و هر تیمی که او را می‌خواهد باید با ما مذاکره کند. ما دنبال فضایی بودیم که این مسئله برطرف شود اما متاسفانه نشد
کد خبر: ۴۰۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷ 03 April 2017
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هر تیمی که رضاییان را می‌خواهد باید با ما مذاکره کند.ما دنبال فضایی بودیم که این مسئله برطرف شود اما متاسفانه این فضا به وجود نیامد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست خبری درباره وضعیت رامین رضاییان هم ادامه داد: امروز بحثی در هیات مدیره داشتیم. نکاتی درباره بازی‌های آینده و بازی با الریان مطرح شد. بعد هم برانکو بعد از تمرین به باشگاه آمد و ادامه جلسه با حضور او انجام شد.

وی ادامه داد: جلسه دومی که امروز با حضور برانکو انجام دادیم درباره رامین رضائیان بود که او هم در این جلسه حاضر بود. بحث رضائیان فنی نیست و نظر نهایی درباره این بازیکن این است که به تیم دیگری منتقل شود و هر تیمی که او را می‌خواهد باید با ما مذاکره کند. ما دنبال فضایی بودیم که این مسئله برطرف شود اما متاسفانه این فضا به وجود نیامد و الان هم صلاح نیست که به ریز مطالب اشاره کنم.

پرسپولیس رسما رضاییان را به فروش گذاشت

طاهری درباره بحث شایعه کسر امتیاز از این باشگاه و مشکلات مالی که سرخپوشان دارند، اظهار داشت: احکامی در دست اجرا است که حکم ابتدایی مانوئل ژوزه هم آمد و ما تقاضای داوری مجدد کردیم. ما به همین دلیل داوری فرستادیم و طرف مقابل هم به داور فرستاد و طرفین مستندات‌شان را ارائه کردند. حالا منتظر هستیم تا رای اعلام شود که امیدواریم منافع پرسپولیس هم دیده شود. با این وجود بایستی خودمان را آماده کنیم تا اگر حکم علیه ما بود بتوانیم جوابگو باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار