رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه جانبازان گردن همه ما حق دارند، گفت: نباید درمان این عزیزان متوقف شود چرا که آنان نیز حق حیات دارد.
کد خبر: ۴۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 27 May 2015
تابناک فارس به نقل از شبستان:اعضای شورای اسلامی شهر شیراز امروز (6خرداد) با حضور در بیمارستان اعصاب و روان جنت که ویژه جانبازان اعصاب و روان است، با اهدای شاخه گل از این یادگاران دوران دفاع مقدس عیادت و دلجویی کردند.

غلام مهدی حقدل، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه جانبازان گردن همه ما حق دارند، گفت: نباید درمان این عزیزان متوقف شود چرا که آنان نیز حق حیات دارد.

وی بر لزوم توجه به جانبازان تاکید کرد و یادآور شد: سنت حسنه ای در دوره چهارم شورای شهر ایجاد شده که اعضای شورا هفته ای 2 روز خدمت خانواده های شهدا می رسند.

بر اساس این گزارش، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز نیز در ادامه بازدید های خود از بیمارستان چشم دکتر خدادوست بازدید کردند و غلام مهدی حقدل، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین در دیدار با پروفسور علی اصغر خدادوست، جراح چیره دست شیرازی، این جراح بزرگ را جز مفاخر شیراز دانست و یادآور شد: خدمت به استاد خدادوست برای پارلمان شهری یک افتخار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار