فرمانده انتظامی مشهد خبرداد:
فرمانده انتظامی مشهد گفت: 500 واحد گشتی با استفاده از پلیس های تخصصی برای نظم و انضباط شهر در ایام نوروز به ویژه روز طبیعت راه اندازی شده است .
کد خبر: ۴۰۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 01 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از ایرنا،سرهنگ محمد بوستانی در حاشیه مراسم آمادگی برای پوشش امنیتی - انتظامی روز طبیعت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این واحدها در سطح شهر و اماکن تفریحی و ورودی و خروجی با گشت های محسوس و نامحسوس و با استفاده از تمام ظرفیت های لازم به ایجاد و حفظ امنیت می پردازند.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی با افراد هنجارشکنی که با سوء استفاده از عنوان عید نوروز و روز طبیعت اقدام به مزاحمت برای دیگران و اخلال در نظم عمومی کنند، برخورد قاطع و جدی می کند.
وی ادامه داد: نشستهایی با دیگر سازمان های مسئول همانند آتش نشانی، اورژانس و شهرداری ها نیز انجام شده تا شهروندان با آسایش از تعطیلات آخر عید نوروز استفاده کنند.
فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه در ایام تعطیلات 21 ایستگاه پلیس نوروزی بخصوص در مکان هایی با حجم بالای زایر، راه اندازی و تجهیز شده، اظهار کرد: همشهریان هر گونه مشکل امنیتی انتظامی یا موارد مشکوک را به پلیس 110 گزارش دهند.
سرهنگ بوستانی گفت: سارقان در روزهای تعطیل فرصت مناسبی دارند تا سرقت خود را انجام دهند بنابراین به شهروندان توصیه می شود اقدامات ایمنی در خصوص لوازم منزل خود را به خوبی رعایت کنند.
وی افزود: در ایام نوروز امسال سرقت خودرو 12 درصد، جرائم خشن 8 درصد، قاپ زنی 21 درصد و سرقت مسلحانه نیز 100 درصد کاهش داشته است و این نشانگر مهار شدن جرائم در شهر مشهد می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار