استاندار کرمانشاه در بازدید از مجتمع کشت و صنعت روژین تاک گفت: موضوع اصلی کشور ما بحث تولید و اشتغال است.
کد خبر: ۴۰۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 01 April 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ، اسدالله رازانی به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و مدیرکل جهادکشاورزی استان از مجتمع کشت و صنعت روژین تاک بازدید کرد.
 
 رازانی در ابتدای این بازدید در جمع تولیدکنندگان تحصیلکرده دهکده قارچ ماهیدشت حضور یافت و ضمن استماع صحبتهای آنان، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع موانع تولید و تکمیل زنجیره تولید این مجتمع صادر کرد.

 رازانی با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان باتوجه به وضعیت ویژه استان خاطرنشان ساخت: موضوع اصلی کشور ما تولید و اشتغال است و برای سهولت و تسریع در امور مربوط 
به حمایت از تولیدکنندگان و انجام امور اداری آنان به تمام تولیدکنندگان کوشا و فعال استان گفته ام که هر زمان که نیاز به جلسه یا هماهنگی خاصی برای پیشبرد امور تولیدی داشتند، بدون واسطه و مستقیما با من تماس بگیرند.

 مدیرعامل مجتمع روژین تاک نیز از اینکه استاندار کرمانشاه این بستر را فراهم آورده که تولیدکنندگان بدون واسطه با مدیریت ارشد استان ارتباط و تماس داشته باشند و از حمایتهای وی از تولیدکنندگان استان قدردانی کرد و‌گزارشی از دستلوردهای مجتمع روژین تاک در سال گذشته ارائه کرد.

 در ادامه تنی چند از تولیدکنندگان مجتمع دهکده قارچ ماهیدشت مشکلات و‌ موانع تولیدی خود را بیان کردند.

 دکتر رازانی و هیئت همراه در ادامه از گلخانه در دست ساخت چهار هکتاری روژین تاک بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند این پروژه قرار گرفت.

بنا به اظهارات مجری طرح، این گلخانه قابلیت کشت ۱۰۵میلیون نشا گیاهان مختلف اعم از۴۰ میلیون نشا گوجه فرنگی و ۶۵ میلیون نشاء نباتات صنعتی و‌گیاهان دارویی را در سال دارد که مبلغ بیست میلیارد تومان اعتبار مصوب از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای آن درنظر گرفته شده است که ازطریق بانک کشاورزی پرداخت خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار