عباس امیری فر رییس سابق شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در مصاحبه با رسانه ها به بیان ناگفته هایی از وضعیت ارتباطی بین احمدی نژاد و مشایی و بقایی پرداخت . قسمت های مهم این مصاحبه تقدیم می گردد.
کد خبر: ۴۰۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 01 April 2017
به گزارش تابناک تبریز، عباس امیری فر رییس سابق شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری  در مصاحبه با رسانه ها به بیان ناگفته هایی از وضعیت ارتباطی بین احمدی نژاد و مشایی و بقایی پرداخت . قسمت های مهم این مصاحبه تقدیم می گردد.

-انتشار نامه مخالفت رهبری با معاون اولی مشایی با اذن رهبری بود. ابتدا احمدی نژاد کار ابوترابی را سر خود اعلام رد اما بعدا مشخص شد انتشار نامه با اجازه رهبری بوده است.
-نامه مشایی به خاتمی و اصلاح‌طلب معرفی کردن احمدی‌نژاد :
ما از این نامه تعجب کردیم چرا که وقتی ما در دولت حضور داشتیم این گونه نبود و آنها شدیداً با اصلاح‌طلبان موضع داشتند، لذا تعجب ما از همین چرخش 180 درجه سیاسی است چرا که رویکرد آقای احمدی‌نژاد شدیداً مخالف اصلاح‌طلبان بود.
نامه مشایی به خاتمی با نظر احمدی‌نژاد نوشته شده.
احمدی‌نژاد از طریق «بقایی» به دنبال ملاقات با مرحوم هاشمی‌رفسنجانی بود/ می‌خواهند بخشی از طرفداران جریان هاشمی و خاتمی را به طرف خود جذب کنند
تناقض‌های احمدی‌نژاد در انتخابات ادامه خواهد داشت/ ممکن است در لحظه آخر خودش کاندیدا شود
-مذاکره الهام و ثمره هاشمی با احمدی‌نژاد برای بازگشت او/ «الهام» موضع شدیدی درباره مشایی و بقایی دارد
امیری‌فر با بیان اینکه برخی از دوستان هنوز با آقای احمدی‌نژاد مذاکره می‌کنند که شاید راهی برای بازگشت او وجود داشته باشد، درباره افرادی که مشغول مذاکره با احمدی‌نژاد هستند، گفت: برخی از دوستان همچون روح‌الله احمدزاده و حتی آقای الهام و ثمره هاشمی با اینها همراهی نمی‌کنند و هیچ اظهارنظری از آنها نیست.
-اسلام منهای روحانیت
امیری‌فر با اشاره به مشی اسلام منهای روحانیت در این جریان تأکید کرد: جریان احمدی‌نژاد روحانیت را ابزار می‌داند و آقای مشایی و بقایی ذره‌ای اعتقاد به روحانیت ندارند و اگر همین امروز آقای شریف‌زاده کوچک‌ترین مخالفتی کند او را نابود خواهند کرد.
-احمدی نژاد بدنبال روحانی
شما به مطلب اخیر آقای داوری نگاه کنید که می‌گوید اگر کاندیدای ما در انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت شود ما پشت‌سر روحانی قرار می‌گیریم؛ آقای احمدی‌نژاد که برای کوچک‌ترین چیزی موضع می‌گیرد چرا در مقابل این حرف سکوت کرد
احتمال برکناری احمدی نژاد از مجمع تشخیص
اگر امروز آقای احمدی‌نژاد زنده است و حیات سیاسی دارد به خاطر آن است که از مقام معظم رهبری حکمی دارد لذا به نظر بنده به احتمال زیاد در دور جدید او در مجمع نخواهد بود مگر اینکه روش خود را اصلاح کند اما او متأسفانه هر روز دست به حرکات عجیب و غریب و جدیدی می‌زند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار