معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: طبیعت گردی و روستاگردی اولویت اول گردشگران در سفر به اورامانات است.
کد خبر: ۴۰۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 30 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، علیرضا مرادی بیستونی در این باره اظهارکرد: اغلب روستاهای منطقه اورامانات استان کرمانشاه دارای جاذبه‌های قابل توجهی برای گردشگران و میهمانان نوروزی است. 

وی ادامه داد: معماری منحصر به فرد و خانه های پلکانی روستاهای این منطقه که همراه با طبیعتی بکر و دست نخورده هستند، جاذبه ای کم‌نظیر برای گردشگران تلقی می شوند. 

مرادی بیستونی گفت: در شهرستان پاوه روستاهای بسیاری هستند که بخشی از آنها همچون روستاهای شمشیر، هجیج و خانقاه در لیست روستاهای هدف گردشگری استان قرار دارند، و بخشی دیگر همچون روستاهای زردویی، ساتیاری و ... دارای پتانسیل‌های بسیاری برای جذب توریسم هستند.

وی با تاکید بر اینکه روستاگردی اولویت اول گردشگران در سفر به اورامانات است، گفت: اخیرا اقدامات بسیار خوبی در بحث اسکان گردشگران در روستاها در قالب حضور در اقامتگاه های بوم گردی انجام شده که گردشگران می توانند با خیالی آسوده در مکانی مطمئن و سنتی در روستاهای منطقه اسکان یابند. 

مرادی بیستونی یادآور شد: در این ایام نوروز 96 شاهد حضور گردشگران و مسافرین نوروزی بسیاری در روستاهای اورامانات بوده ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار