کد خبر: ۳۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 26 May 2015
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه شاخص برخورداری طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰خانوار بیش از ۸۵ درصد است،گفت: ۳۲ هزار روستا در کشور تحت پوشش طرح هادی قرار دارند.
به گزارش تسنیم، محمدرضا شاملو در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از مسکن روستایی و طرح هادی روستای چاران شهرستان کرج که ظهر امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون در اجرای قوانین برنامه‌های دوم تا چهارم بیش از 2 میلیون و 700هزار واحد روستایی سند دار شده‌اند.
وی با بیان اینکه در سال جاری برای  200 هزار واحد مسکن روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت سند ‌صادر می‌شود، افزود: برای بیش 32 هزار روستای کشور طرح هادی تهیه شده است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انفلاب اسلامی با اشاره به اینکه شاخص برخورداری طرح هادی در روستاهای بالای 20خانوار بیش از 85 درصد است، خاطرنشان کرد: سال جاری  5 هزار روستای نیمه تمام و جدید در دستور کار  این طرح قرار دارد.
شاملو با تاکید بر اینکه طرح  هادی در اکثر روستاهای البرز در حال اجرا است و طرح هادی در روستاهای نیمه تمام امسال اجرا و نهایی می‌شود، تصریح کرد: برای بیش از 250 روستا در استان البرز طرح هادی تهیه شده که از این تعداد 7 روستا باقی مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار