در پی بارش عصر روز رخ داد
در پی بارش شدید باران در عصر روز گذشته، معابر سطح شهر اردبیل در اغلب نقاط دچار آبگرفتگی شد. این ابگرفتگی به حدی بود که عبور و مرور شهروندان را دچار اختلال جدی کرد. گیرافتادن اتوبوس شهری حامل مسافران در پل زیرگذر حسن آباد در ایام نزدیک انتخابات باز هم این پل را به صدر خبرها کشاند.
کد خبر: ۳۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 26 May 2015

در پی بارش شدید باران در عصر روز گذشته معابر سطح شهر اردبیل دچار آبگرفتگی شدید شد.

به گزارش تابناک، این آبگرفتگی که در اغلب نقاط سطح مشاهده می شد عبور و مرور شهروندان را دچار اختلال جدی کرد و در برخی نقاط شهر آب داخل مغازه های کنار خیابان نفوذ کرد.

آبگرفتگی معابر اردبیل در نقاط پرتردد شهر مانندچهارراه امام خمینی، شریعتی، سعدی، مبارزان، علی آباد، ژاندارمری و امام حسین باعث نگرانی و نارضایتی شهروندان شد.

اوج نگرانی و وحشت شهروندان در پل زیرگذر حسن آباد اتفاق افتاد جایی یک اتوبوس خط واحد شهری با مسافرانش در زیر پل در میان آبها گرفتار و متوقف شد تا نیروهای امداد برای نجات مسافران این اتوبوس دست به کار شوند.

این پل 18 سال پیش در مسیر حسن آباد به طرف کلخوران احداث شد و از آن زمان به دلیل عدم رعایت اصول کارشناسی و مهندسی همیشه حاشیه ساز بوده است.

این پل با تبدیل شدن به استخر در ایام نزدیک به انتخابات باز هم خبرساز شد و گویا برخورد سیاسی با پل زیرگذر حسن آباد پایانی ندارد.

نبود نگرش اصولی برای جمع آوری آبهای سطحی در شهر و سرازیر شدن آب ناودان های پشت بام به سطح معابر به جای فاضلاب باعث ایجاد مشکلات اساسی در فصل بارش می شود که شهروندان اردبیلی را گلایه مند کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار