با حضور آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین دفتر امام جمعه محمودآبادنمونه افتتاح شد.
کد خبر: ۳۹۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 13 March 2017
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم افتتاح دفتر امام جمعه محمودآبادنمونه برگزار شد، با تأکید بر این‌که نماز جمعه مرکز و قرارگاه عبودیت و بندگی است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرده‌اند که نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و امام جمعه فرمانده قرارگاه است.

وی با تأکید بر این‌که نماز جمعه پایگاه و مرکز جنگ فرهنگی است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر این‌که جنگ فرهنگی از جنگ نظامی خطرناک‌تر است، عنوان قرارگاه را به نمازهای جمعه داده‌اند.

امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در جنگ معنوی و فرهنگی کسانی که آسیب می‌بینند دین و ایمان خود را از دست می‌دهند و از این منظر جنگ معنوی و فرهنگی حساسیت بیشتری نسبت به جنگ نظامی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: باید قرارگاه نماز جمعه را از منظر محتوایی و رسانه‌ای تقویت کنیم و خوشبختانه زمینه دست‌یابی به این هدف در شهر محمودآبادنمونه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عنصری که در نماز جمعه تأکید شده است تقواست که هم باید به خوبی درک شود و هم اجرایی شود تا در جامعه اثرات آن را مشاهده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار