پیشنهاد رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی:
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: پیشنهاد می‌کنیم در کنار برنامه در نظر گرفته شده برای افتتاح رسمی ورزشگاه امام رضا(ع) زمینه برگزاری دیداری دوستانه نیز در این مراسم فراهم شود.
کد خبر: ۳۹۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 13 March 2017
تابناک رضوی به نقل از تسنیم: محمدمهدی برادران با اشاره به برگزاری مراسم رسمی افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) اظهار داشت: هیئت فوتبال خراسان رضوی نقشی در برگزاری این مراسم و برنامه ریزی برای افتتاح این ورزشگاه نداشته است.

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی بیان کرد: آیت الله رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی عنایت خاصی به ورزشگاه امام رضا(ع) و تکمیل و بهره برداری آن داشته است و اگر توجه ویژه ایشان نبود سرنوشت این ورزشگاه و همچنین افتتاح رسمی آن نامعلوم بود.

برادران با اشاره به اینکه عرف بین‌المللی این است که یک ورزشگاه با برگزاری دیداری دوستانه یا رسمی افتتاح شود تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که در کنار برنامه ریزی صورت گرفته فعلی برای افتتاح این ورزشگاه، یک دیدار دوستانه نیز با حضور دو تیم از بازیکنان لیگ برتری فوتبال استان برگزار شود و با هدف افزوده شدن معنویت به این مسابقه، قضاوت آن را نیز داوران خادم امام رضا(ع) برعهده بگیرند.

وی با بیان اینکه داوران ملی سطح متعددی داریم که در عین حال خادم حرم منور رضوی نیز هستند اظهار داشت: نظر ما این است که بتوانیم از طریق برگزاری این بازی دوستانه هم عرف رایج در زمینه افتتاح ورزشگاه را رعایت کنیم و هم از سوی دیگر از طریق فراهم کردن زمینه حضور تماشاگران، هم شور و شوق بیشتری را در مراسم شاهد باشیم و هم اینکه بار دیگر جلوه فوتبال توام با معنویت را در این روز رقم بزنیم.

برادران با اشاره به اینکه تماشاچیان مشهدی همواره در تمامی بازی‌های اسماء متبرکه امام رضا(ع) و جوادالائمه(ع) را در ورزشگاه طنین انداز کرده‌اند بیان کرد: از طریق فراهم کردن حضور تماشاگران می‌توانیم در روز افتتاحیه این ورزشگاه بار دیگر همین فضای معنوی را تکرار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار