همزمان با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال
مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن شهرداری مشهد از توزیع هزار20 پمفلت آموزشی همزمان با اربعین شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو و چهارشنبه آخر سال در مدارس سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 13 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمد باغبان گفت: فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن شهرداری مشهد همزمان با اربعین شهدای  آتش نشان حادثه پلاسکو و چهارشنبه آخر سال پمفلت‌های آموزشی با موضوع "14 پیام برای برای چهارشنبه ایمن"  تهیه کرده است.
وی افزود: در این پمفلت ها با هدف فرهنگسازی برای کاهش حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال ،برای اقشار مختلف جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان14 پیام کلیدی آموزشی  در قالب  تصویرهایی جذاب و با کیفیت تهیه شده است.
مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن شهرداری مشهد با بیان اینکه توزیع این پمفلت‌ها اوایل هفته در همه مدارس سطح شهر مشهد آغاز خواهد شد؛ اضافه کرد: در صورت رعایت کردن این پیامها توسط شهروندان در  چهارشنبه اخر سال انشالله شاهد بروز حوادث و اتفاقات ناگوار  نخواهیم بود.
باغبان یادآور شد: همچنین بنا بر درخواست برخی مدارس مربیانی به صورت داوطلبانه از سوی این فرهنگسرا برای آموزش های اصول ایمنی و عملیات اطفای حریق به دانش آموزان به این مدارس اعزام خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار