کد خبر: ۳۹۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴ 12 March 2017

معاون فرهنگی،گردشگری و اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار از برگزاری چهارمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تیاب با حضور روسای انجمن های سینمایی کشور عمان و مصرخبر داد.

نصیربارکزهی درگفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه سیستان وبلوچستان با اشاره برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی در چابهار گفت: این جشنواره در روز های 25و26اسفندماه سال جاری در سالن همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.

وی افزود:130فیلم ومستند کوتاه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که ازمیان آن ها20مستند و20فیلم کوتاه در پایان جشنواره انتخاب می شوند.

معاون فرهنگی منطقه آزاد چابهار تیاب را به معنی ساحل دانست و گفت: از اکثر استان های ساحلی شامل هرمزگان،گرگان و استان های شمالی و حتی تهران و کرمان آثاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

بارکزهی با اشاره به تاخیر یک ساله برگزاری این رویداد فرهنگی تاکید کرد: سال گذشته این جشنواره برگزار نشد و امسال چهارمین دوره آن به همت ارشاد، شهرداری بندر و منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.

به گفته معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد چابهار حضور روسای انجمن های سینمایی کشورهای عمان و مصر و اکبرترکان مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکنون در این جشنوراه قطعی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار