رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی خبر داد
رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی از تخصیص 100 درصدی اعتبارات هزینه‌ای این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷ 11 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از فارس، رضا جمشیدی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی که در استانداری این استان برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت و تغییرات صورت گرفته در بودجه 96 خراسان رضوی اظهار داشت: در فرآیند بررسی بودجه در سال 96 تغییراتی ایجاد شده به طوری که مجموع در آمدها در قانون بودجه مذکور در لایحه 3 هزار و 248 میلیارد تومان بوده که در قانون 3هزار و 237 میلیارد تومان شده است.

وی حجم اعتبارات جاری و عمرانی خراسان رضوی را یک میلیارد و 478 میلیون تومان اعلام برشمرد و اضافه کرد: از این میزان، تاکنون 841 میلیارد تومان معادل 57 درصد از آن تخصیص یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی با تأکید بر اینکه مجموع اعتبارات هزینه‌ای خراسان رضوی 508 میلیارد تومان است گفت: این نوع از اعتبارات نسبت به رقم مصوب امسال 16 درصد رشد دارد.

جمشیدی با اشاره به آخرین وضعیت اعتبارات خراسان رضوی اظهار داشت: بر اساس مصوبات کمیسیون تلفیق مجموع اعتبارات هزینه‌ای این استان 513 میلیارد تومان بوده که 100 درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

وی تخصیص اعتبار سایر هزینه‌های خراسان رضوی را 96 درصد عنوان کرد و افزود: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته حداقل تخصیص 100 درصد را داشته باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی بیان کرد: اعتبارات عمرانی تملک دارایی سرمایه این استان 965 میلیارد تومان بوده که 34 درصد آن معادل 327میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.

جمشیدی در خصوص تخصیص اعتبارات خراسان رضوی متذکر شد: تخصیص این اعتبارات  6.62 دهم درصد اعلام شده که نسبت به میانگین 50 درصد افزایش داشته است.

وی مجموع اعتبارات عمرانی خراسان رضوی در سال جاری را یک هزار و 994 میلیارد تومان برشمرد و یادآور شد: این اعتبارات در سال آینده با 39 درصد رشد به 2 هزار و 768 میلیارد تومان می‌رسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی از افزایش اعتبارات این استان در بودجه سال آینده خبر داد و اظهار داشت: اعتبارات استانی ما در بودجه سال آینده به 406 میلیارد تومان رسیده است.

جمشیدی افزود: میزان اعتبارات طرح‌های ملی استانی خراسان رضوی امسال، 154 میلیارد تومان بوده که در بودجه سال آینده به 94 میلیارد تومان رسیده و کاهش چشمگیری داشته، علاوه‌بر این، اعتبارات قانون استفاده از امکانات کشور از 405 میلیارد تومان در سال جاری به 563 میلیارد تومان می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار