مدیرکل اوقاف قزوین:
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با اشاره به جایگاه امامزادگان گفت: ظرفیتی که در بقاع متبرکه است هیچ مکان و جایگاهی نیست و باید از ظرفیت موجود در امامزادگان استفاده کنیم.
کد خبر: ۳۹۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 11 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در جلسه دوره آموزشی هیأت امنا و خادمان بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری که در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: فرارسیدن نوروز و سال جدید بهانه‌ای است تا بازنگری در فعالیت‌های خود طی سال داشته باشیم.

وی افزود: امامزاده‌هایی که در سطح شهر وجود دارد، فرزندان اهل‌بیت(ع) است و شاید خود این امامزاده‌ها جایگاهی بالاتر داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه آستان مقدس امامزادگان یک شعاع نوری اهل‌بیت(ع) است، تصریح کرد: ظرفیتی که در بقاع متبرکه است هیچ مکان و جایگاهی نیست و در این فضای آشفته بازار فرهنگی که به اهل‌بیت(ع) توهین می‌کنند، باید از ظرفیت موجود در امامزادگان استفاده کنیم.

عادل عنوان کرد: در فضای فرهنگی وظیفه مسؤولان فرهنگی سنگین است و باید به ظرفیت‌های امامزادگان توجه کنیم.

این مسؤول گفت: مسؤولان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به عنوان خادم امامزادگان هستند و امید است وظیفه میزبانی از میهمان را به نحو احسن انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار