شهردار سرابله گفت:شهر سرابله ورودی عتبات عالیات آماده پذیرائی از گردشگران نوروزی است.
کد خبر: ۳۹۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 11 March 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  "سجاد میرزایی"،  شهردار سرابله از آمادگی شهرستان چرداول برای پذیرایی از میمانان نوروزی خبر داد و گفت: شهرداری به طور همزمان در حال انجام ده‌ها پروژه مهم در سطح شهر است و تمام این پروژه‌ها به منظور رفاه حال شهروندان در حال انجام بوده و امیدواریم با پایان این پروژه‌ها ضمن تحول در چهره شهر شاهد رضایت همشهریان عزیزسرابله باشیم.

وی با تأکید بر نیاز شهر به توسعه فضاهای عمرانی و رفاهی، اظهار کرد: شهرداری سرابله توانسته با داشتن پشتوانه مردمی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی موفق عمل کند. لمس نیازهای مردم و ایجاد آرامش، نشاط و آسایش در قالب ایجاد طرح‌های عمرانی و رفاهی در نقاط مختلف شهر سرلوحه کارهای شهرداری و مجموعه شورای اسلامی شهر قرار دارد.

 شهردار سرابله با اعلام آمادگی این نهاد برای پذیرایی گرم از مسافران نوروزی  رونق صنعت گردشگری را رویکرد اصلی در اجرای طرح های عمرانی شهر خواند و افزود: در دوره مدیریت جدید شهرداری اجرای طرح های عمرانی با رویکرد رونق گردشگری شهر، سرعت بیشتری می گیرد.

میرزایی اضافه کرد: این شهرداری آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور است و برنامه‌های مذهبی، فرهنگی، آموزشی و تفریحی بسیار خوبی در این زمینه طرح‌ریزی شده است.

شهردار سرابله  تاکید کرد: ستاد نوروزی شهرداری درصدد است با زیباسازی محیط شهری، اصلاح و نوسازی مبلمان شهری، نصب تابلوهای راهنمای گردشگری، ترمیم و آسفالت معابر و خیابانها، گلکاری و درختکاری در میادین و بوستان ها و پارکهای شهر، برخورد با سد معبر، راه اندازی ایستگاه های راهنمای گردشگران و مسافران ، تجهیز و آماده سازی کمپ های نوروزی، تهیه و توزیع نقشه های گردشگری و بروشورهای معرفی تاریخی فرهنگی شهر سرابله ، زمینه را برای استقبال از بهار و پذیرایی از میهمانان و گردشگران نوروزی فراهم نماید./م

دیار زاگرس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار