عضو هیئت مدیره انجمن ام‌اس اصفهان خبر داد
تابناک: عضو هیئت مدیره انجمن ام‌اس اصفهان گفت: بزرگترین مرکز پژوهشی درمانی ام‌اس کشور و خاورمیانه در اصفهان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 25 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، اصغر صبوری پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور روز جهانی ام‌اس برگزار شده بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 5هزار بیمار ام‌اس در اصفهان وجود دارد که تعداد خانم‌ها بیش از تعداد آقایان است.

وی با اشاره به کمک‌هایی که انجمن ام‌اس برای بیماران انجام می‌دهد، تصریح کرد: کمک‌های دارویی به بیش از 300 نفر از طریق واریز به حساب، برای بیماران بی‌بضاعت و کمک‌های غیرنقدی شامل تخت بیمار، واکر، پوشک برای بزرگسالان، اختصاص سبد کالا در ایام عید و ماه مبارک رمضان، عیادت و دلجویی از بیماران، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه و مشاوره حقوقی، معرفی بیماران به مراکز درمانی، بانک‌ها و کمک به خانواده‌های بیماران از جمله کمک‌هایی است که برای بیماران انجام می‌شود.

عضو هیئت مدیره انجمن ام‌اس اصفهان ادامه داد: برگزاری اردوهای خارج از اصفهان مانند کیش، مشهد، قم و جمکران، ابیانه، کاشان، آموزش و تزریق آمپول به صورت رایگان، برگزاری کلاس‌های آموزشی مانند چرم‌دوزی، ساخت زیورآلات، سبزی‌آرایی و ... از دیگر خدماتی است که برای بیماران ام‌اس انجام می‌شود.

وی با اشاره به مرکز پژوهشی درمانی ام‌اس اصفهان، ادامه داد: این مرکز در سال 1386 توسط یکی از خیران در چهار طبقه ساخته شده که در سطح کشور و خاورمیانه بی‌نظیر است که شهرداری نیز کمک‌های بسیاری در ساخت آن کرده و برای ایام عید فطر افتتاح می‌شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار