طرح نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی در ایام نوروز در یزد اجرا می شود.
کد خبر: ۳۹۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹ 07 March 2017
به گزارش تابناک یزد،مسعود شریفی قائم مقام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بر نظارت  مراکز توزیع مواد غذایی، رستوران ها، هتل ها و اماکن عمومی استان در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

 شریفی افزود : شهروندان در مورد اطمینان از مواد غذایی به بازرسان بهداشت محیط امید دارند بنابراین باید با دقت نظارت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه استان یزد در زمینه جمع آوری قلیان از اماکن عمومی ، رستورانها و کافی شاپ ها رتبه نخست کشور را کسب کرده است گفت: ممکن است برخی از افراد سودجو در ایام تعطیلات نورزی اقدام به عرضه قلیان کنند که بازرسان باید در این زمینه به شدت ورود کنند.

  شریفی گفت : نباید مسافران را مهمان قلیان کنیم بنابراین در زمینه باید با متخلفان به شدت برخورد کرد.

شریفی بر نظارت بر مراکز تهیه و توزیع شیرینیجات استان تاکید کرد و گفت: برخی از متخلفان در آستانه سال نو نسبت به فروش برخی اقلام بی کیفیت و مضر اقدام می کنند که باید جلوگیری شود.

محمد مورکیان مدیر نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی یزد هم با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط باید نظارت کامل بر مواد غذایی به ویژه در ایام نوروز داشته باشند گفت: از عرضه هر گونه شیرینی به صورت فله ای باید جلوگیری شود.

95 اکیپ بازرسی شامل 180 نفر در قالب طرح سلامت نوروزی بر وضعیت بهداشت اغذیه فروشی ها و اماکن عمومی در ایام نوروز نظارت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار