در راستای فعالیت‌های استقبال از بهار 96 اجرا می شود؛
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از بهسازی و ساماندهی سازه هفت روز بازار در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 06 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، احمد محبی، مدیر عامل سازمان بیان کرد: به منظور زیباسازی و بهسازی مبلمان شهری و روز بازارهای سیار فعال در سطح شهر این سازمان اقدام به طراحی و تغییر سازه بازارهای سیار نموده است.
محبی در ادامه افزود: در حال حاضر از روزبازارهای فعال سطح شهر، سازه موقت 7 بازار شامل شنبه بازار بوستان بسیج، یک‌شنبه بازار سیدی، دوشنبه بازار خواجه ربیع، سه‌شنبه بازار میدان معراج، چهارشنبه بازار بلوار اندیشه، پنج‌شنبه بازار سرافرازان و جمعه‌بازار میدان مادر با بیش از 300 غرفه، تا پایان اسفند ماه سال جاری به صورت یکپارچه نصب می‌شوند.
 وی با بیان اینکه راه‌اندازی بازارهای سیار با هدف ساماندهی دست‌فروشان و جلوگیری از دوره‌گرد فروشی و با توجه به فضاهای موجود در بوستان‌ها یا برخی محورهای پرتردد عمومی و با هماهنگی مناطق شهرداری در زمینه اختصاص زمین ایجاد شده‌اند، تصریح کرد: با احداث 23 بازار سیار شامل روز بازار، عصر بازار و شب بازار در سطح شهر برای بیش از پنج هزار نفر از شهروندان و سرپرستان خانوار دارای مشاغل خانگی شغل ایجاد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار