مراسم تقدیر از دانش آموزان برتر در امتحانات پایان ترم ، در مدرسه شهید مفتح ناحیه دو کرمانشاه برگزار واز رحمات مادران آنان تجلیل شد.
کد خبر: ۳۸۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 06 March 2017
به گزارش خبرنگار تابناک از کرمانشاه، امروز اعظم الماسوندی در سالن اجتماعات در جمع والدین، معلمان و دانش آموزان ممتاز، اظهار داشت:  هدف ما تربیت دانش آموزان در همه ی ابعاد است چراکه در کنار تحصیل توجه به  تربیت آنان و توجه به اخلاق لازم است.

وی با بیان اینکه با اجرای سیستم آموزشی جدید ما امسال شاهد رقابت سازنده دانش آموزان پایه دهم  در امتحانات بوده ایم، افزود: وظیفه دانش آموزان درس خواندن است و معلمان مانند مادری دلسوز آنان را در جهت رشد و تعالی راهنمایی  می کنند.

 مدیر  دبیرستان دوره ی دوم  شهید مفتح در ادامه افزود: این دانش آموزان هستند که با فراگیری علم و تلاش در  شغل های مختلف به جامعه خدمت می کنند و براساس برنامه افق ۱۴۰۴ ما باید به تربیت تعالی دانش آموزان برسیم.

الماسوندی تصریح کرد:  اکنون مدرسه ی ما در جهت این برنامه پیش می رود و کسب رتبه های ممتاز در سه گروه رشته های علوم تجربی، ریاضی فیزیک و علوم انسانی نشان دهنده تلاش معلمان در تدریس و  رقابت  سازننده دانش آموزان است.

 او گفت:  رابطه  و خانواده ها باید دوسویه باشد و والدین می توانند با مدیر مدرسه در ارایه پیشنهادات و انتقادات در ارتباط بوده هم چنین عملکرد معلمان را به ما اطلاع دهند.

الماسوندی با اشاره به کسب رتبه های ممتاز توسط دانش آموزان، خاطرنشان کرد:  در یک کلاس درس،  رتبه  دانش آموزان فقط چند درصد خیلی کم بود که دانش آموزان ممتاز زحمات معلمان خویش را   در هر سه  رشته جبران کردند.

او در خاتمه گفت: خانواده ها در زمان امتحانات با ایجاد فضای آرام شرایط مطلوب را برای درس خواندن دانش آموزان آماده کردند و  با ما همکاری لازم را داشته اند  که از آنان و معلمان تقدیر وتشکر می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار