احسان میرزا مرادی در گفتگو با تابناک:
هنرمند پیرایش و گریم گفت: پس از کسب مقام در سومین المپیاد آرایشگری کشور که در رامسر برگزار شد هدفم حضور و کسب مقام در مسابقه جهانی آرایشگری است که تابستان سال آینده برگزار می شود.
کد خبر: ۳۸۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 05 March 2017

احسان  میرزامرادی  امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک  از کرمانشاه  اظهار داشت:  سیزده سال در حرفه ی پیرایشگری و گریم فعالیت دارم  که علاقه به حضور در سالن پیرایشگری سبب شد به این حرفه روی آورم. 

  این هنرمند پیرایشگر با بیان اینکه داشتن مهارت در پلاتین، اصول کوتاهی دقیق و به روز ، گریم حرفه ای بنا به آناتومی صورت و سر باعث شد از دیگر عواملی بود که این حرفه را انتخاب کنم.

  او در ادامه گفت:  من در این حرفه تحصیل نکرده ام و از ۱۳سال پیش فعالیت خویش را شروع کرده که در  سومین المپیاد ارایشگری کشور دررامسرمدل بر اساس اناتومی  در بین رقبا براساس معیار داوران مقام اول را به دست آوردم.

میر زا مرادی تشریح کرد:  دوره گریم  به روز و حرفه ای را در تهران گذرانده ام  که  امسال در مسابقه های آرایشگری  مقام دوم  و مقام دوم کوتاهی را کسب کرده هم چنین  نفراول در بخش خلاقیت  شده ام.

وی در ادامه بیان کرد:  در بخش خلاقیت که یک آیتم باچشم بسته واصلاح با فندک بود توانستم اصلاح سرم توسط خویش بدون آینه  در بین شرکت کنندگانی  از رامسر، مشهد، اصفهان مقام دوم را در برگزاری این مسابقه در سال جاری به دست آوردم.

میرزا مرادی گفت:   هدفم این است که برای اولین بار  پس از کسب مقام کشوری به مسابقات جهانی ارایشگری که تابستان سال آینده  برگزار می شود راه یافته و مقام کسب کنم.


گفتگو حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار