عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به مصوبه بازنشستگی پیش از موعد زنان گفت: نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اضافه کردن شرط سنی به این مصوبه یک نظر مشورتی است که این نظر در کمیسیون تلفیق رد شد.
کد خبر: ۳۸۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 05 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، فاطمه ذوالقدر در گفتگو با فارس، با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق گفت: 16نظر مشورتی مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون تلفیق بررسی شد که همه این موارد از جمله نظر مجمع درخصوص
مصوبه بازنشستگی پیش از موعد زنان در کمیسیون رد شد و اعضای کمیسیون تلفیق بر مصوبات مجلس تاکید کردند، شورای نگهبان روی این 16 ماده نظری نداشته است و این مواد نظر مشورتی مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که شورای نگهبان طبق آیین نامه می‌تواند به آنها عمل کند یا عمل نکند.
وی ادامه داد: شورای نگهبان می‌تواند در خلال بررسی مصوبه‌های مجلس نظر مشورتی مجمع تشخیص را هم بگیرد که در این مورد، مصوبه بازنشستگی پیش از موعد زنان را مخالف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانسته بودند و خواستار تعیین شرط سنی شده بودند.
عضو فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: کمیسیون تلفیق تمام 16 مورد را رد کردند، در خصوص مصوبه بازنشستگی پیش از موعد زنان ایراداتی که مد نظر شورای نگهبان بود توسط نمایندگان مجلس بررسی و اصلاح شد که به احتمال زیاد فردا یا پس فردا برای بررسی دوباره به صحن می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار