به گزارش تابناک رضوی، احمد محبی، مدیر عامل سازمان با اشاره به اهداف طرح تفصیلی تبلیغات شهری بیان کرد: با توجه به اهداف طرح تفصیلی از جمله ارتقا و توسعه عدالت اجتماعی در تبلیغات محیطی، تبلیغات محیطی پایدار و هویت بخش همسو با شهری زیارتی-سیاحتی، سرزنده و جذاب، توسعه تبلیغات محیط شهری پایدار، فناورانه و هوشمند و ساماندهی و سازماندهی تبلیغات محیط شهری مانا و اقتصادی و افق طرح تا سال 1405، وضعیت تابلوهای ساماندهی شده و ابزارهای تبلیغاتی با پراکنش مناسب در سطح شهر صورت خواهد گرفت.
محبی با اشاره به سهم 43 درصدی سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از تابلوهای تبلیغات محیط شهری افزود: مساحت کل تابلوهای تبلیغات محیط شهری مشهد 35 هزار متر مربع است که در مرحله اول ساماندهی تابلوهای تحت نظارت سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد با مساحتی بالغ بر 14 هزار مترمربع از این تابلوها را در دستور کار سازمان قرار دادهایم.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت فرهنگسازی در شهر مشهد از تابلوهای تبیلغاتی در اختیار سازمان، 62 بیلبورد و تابلو مستقر بر عرشه پل عابر پیاده جهت اکرانهای فرهنگی به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد واگذار شده که از ابتدای سال جاری تاکنون اکرانهای فرهنگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62 درصد رشد داشته است.
مطابق ضوابط و مقررات طرح تفصیلی تبلیغات شهری، ساماندهی تابلوهای تبلیغات محیطی در 5 محور میدان شریعتی تا میدان آزادی، میدان آزادی تا بزرگراه خاتم، حرم مطهر رضوی تا پایانه مسافربری امام رضا(ع)، میدان جانباز تا بلوار آموزگار و بلوار فکوری انجام خواهد شد.