مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) کرمانشاه از انجام تعهد جمعیت در قبال تامین 250 میلیون تومان پول آزادی "سهیل"، به کمک خیرین خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 04 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ،جعفر دانش پرور ، با بیان اینکه رقمی که برای نجات سهیل از اعدام خواسته شده 350 میلیون تومان است، گفت: جمعیت امام علی(ع) تامین 250 میلیون تومان از این مبلغ به کمک خیرین را تقبل کرد.

وی افزود: در حالیکه تا 20 اسفندماه برای تامین این پول فرصت داشتیم، خوشبختانه به یاری مردم و خیرین این پول ظرف چند روز تامین شد.

دانش پرور با بیان اینکه برای رهایی سهیل از اعدام 350 میلیون تومان نیاز است، گفت: دفتر مرکزی جمعیت امام علی(ع) تامین بیش از 250 میلیون تومان را نمی‌توانست عهده دار شود، زیرا همزمان چند نفر دیگر در انتظار آزادی هستند و ظرفیت جمعیت باید بین افراد به مساوات تقسیم شود.

وی افزود: در حال حاضر به دنبال این هستیم با کمک خیرین استان بتوانیم 100 میلیون تومان باقی مانده را تامین کنیم.

دانش پرور تصریح کرد: برای این کار تا 20 اسفندماه فرصت داریم و امیدواریم زودتر از این موعد با توجه به اقداماتی که برخی خیرین استان انجام داده‌اند، این مبلغ نیز تامین شود.

وی افزود: با تامین 350 میلیون تومان، در گام بعدی با خانواده مقتول که بزرگواری کردند صحبت شده تا در نهایت رضایت آنها مکتوب شود که در اینصورت امیدواریم سهیل تا پیش از عید نوروز از اعدام نجات یافته و از زندان آزاد شود.

"سهیل" در سن 15 سالگی مرتکب قتل ناخواسته شده بود که هم اکنون برای رهایی از اعدام باید 350 میلیون تومان بپردازند که جمعیت امام علی(ع) تامین 250 میلیون تومان آن را عهده دار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار