پیروزی قاطع؛
تیم فوتبال استقلال تهران در دومین بازی از لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم التعاون عربستان در ورزشگاه مسقط عمان از ساعت19 بازی کرد که این دیدار با برد سه بر صفر استقلال به پایان رسید.
کد خبر: ۳۸۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸ 27 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ برای آبی پوشان تهرانی در این دیدار رحمتی،پادوانی،جانواریو،زکی پور،حیدری،نورافکن،انصاری،رضایی،ابراهیمی،کریمی و وریا غفوری در ترکیب ثابت جای گرفتند.
 
با شروع بازی ودر ثانیه55 ضربه دیدنی کاوه رضایی درون دروازه التعاون جای گرفت تا نوید یک بازی زیبا داده شود.دقیقه3 ضربه بازیکن التعاون با اختلاف زیاد از کناردروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه17 ضربه زین با برخورد به رابسون دور شد.
 
دقیقه19 ضربه جهان حسین دراختیار رحمتی قرارگرفت.دقیقه 30 ضربه آزاد بازیکن التعاون با برخورد به مدافع استقلال به کرنر رفت.دقیقه31 ضربه زمینی بازیکن التعاون به بیرون رفت.دقیقه37 درشلوغی محوطه جریمه استقلال ضربه خطرناکی توسط طلال زده شده که توسط مدافع استقلال دور شد.دقیقه44 ضربه آزاد  امیدابراهیمی از جناح چپ دراختیار دروازه بان التعاون قرارگرفت تا بازی درپایان نیمه اول با برد استقلال به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودر دقیقه56 ضربه بازیکن التعاون دراختیار رحمتی قرارگرفت.دقیقه61 ضربه آزاد کاوه رضایی با اختلاف زیاد از بالای دروازه زردپوشان التعاون به بیرون رفت.دقیقه68 ضربات متعدد استقلالی ها بابرخورد به مدافعان التعاون دور شد که درنهایت شلیک نهایی کریمی توپ را در گوشه دروازه التعاون جای داد تا بازی با دو گل به سود استقلال ادامه یابد.
 
دقیقه76 ضربه آزاد سلمارتین از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.دقیقه80 ضربه خطرناک بازیکن التعاون از کناردروازه رحمتی به بیرون رفت.دقیقه88 ارسال ابراهیمی با ضربه سر پادوانی تبدیل به گل شد تا استقلال با سه گل از حریف پیش افتد. بازی در پایان با برد شیرین استقلال به پایان رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار