مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به نیاز ۲۱۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان گفت: در ۳.۵ سال گذشته ۱۰۰ هزار متر مربع به میزان فضاهای ورزشی استان افزوده شد.
کد خبر: ۳۸۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 27 February 2017
 تسنیم از ساری، حبیب حسین زادگان عصر امروز در نشست صمیمی سازمان‌های مردم نهاد جوانان، روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی مازندران با وزیر ورزش و جوانان در استانداری، اظهار داشت: به همت دولت تدبیر و امید، در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزشی مازندران اقدامات جدی صورت گرفته است.
 
وی افزود: امیدواریم بتوانیم نیازهای جوانان استان را در حوزه زیربناها محقق کنیم و افق هدف اداره کل در مازندران، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی تا سقف بالای 50 درصد بوده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه 100 هزار متر مربع زیربناهای ورزشی در سالهای فعالیت دولت یازدهم افتتاح شده است، تصریح کرد: تلاش داریم تمامی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی مازندران را تا چهار سال آینده تکمیل کنیم.
 
حسین زادگان با بیان اینکه 100 پروژه ورزشی نیمه‌کاره در مازندران احصا شده است، افزود: 210 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها اعتبار نیاز داریم.
 
وی با اعلام اینکه از تلاش بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی بهره‌گیری کردیم، تصریح کرد: در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مازندران گام‌های اساسی برداشته شده است.
 
حسین زادگان با بیان اینکه مازندران از حیث مدال آوری ورزشکاران در کشور نقشی تعیین کننده داشته است، تصریح کرد: ورزشکاران مدال آور مازندران در مسابقات المپیک آسیایی بهترین مدالها را کسب کردند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه 38 درصد مدالهای کاروان ایران را توسط ورزشکاران مازندران اختصاص داده شد، افزود: امروز همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان، خانه جوان مازندران در ساری افتتاح شده است.
 
وی با بیان اینکه جوانان بسیار فعال در عرصه اجتماعی حضور دارند، تصریح کرد: امیدواریم از وجود جوانان با انگیزه و موفق در مصادر اجرایی و عمرانی استان استفاده شود.
 
حسین زادگان با اشاره به اینکه جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان را به ریاست استاندار فعالانه برگزار کردیم، افزود: حوزه جوانان استان رتبه دوم گروههای مورد نظر وزارت ورزش را در بخش مورد نظر درآورد.
 
وی از اعزام مدال آوران مازندران در اربعین امسال به زیارت کربلای معلا خبر داد و گفت: ورزش همگانی در استان نیز جهش خوبی پیدا کرده و حضور پرشوری داشته است.
 
حسین زادگان با بیان اینکه ورزشکاران استان بسیار با انگیزه هستند، تصریح کرد: حضور بانوان مازندران نیز در عرصه مدال آوری موفق و اثرگذار بوده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه نقش بانوان در عرصه قهرمانی نیز به مراتب بیشتر از آقایان بوده است، افزود: نگاه وزیر ورزش و جوانان به توسعه ورزش بانوان بسیار اثرگذار و پسندیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار