امام جمعه خلخال گفت: پیگیری معیشت جانبازان بزرگترین خدمت به آنها بوده و استفاده از توانایی و استعداد این بزرگواران در رشد و توسعه همه‌جانبه کشور ضروری است.
کد خبر: ۳۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 24 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در دیدار با جانبازان و خانواده ایثارگران به مناسبت روز جانباز و سالروز آزادسازی خرمشهر در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد این شهر اظهار داشت: برکات وجودی جانبازان در جامعه محسوس بوده و برکت و نعمت فعلی به حرمت و احترام شهدا و جانبازان و خانواده‌های ایثارگران بوده و در واقع جانبازان میزبان ملت هستند و مردم ایران زحمات این بزرگواران را از یاد نخواهند برد و بی‌شک جانبازان و شهدا به ملت ایران عزت دادند.

وی تصریح کرد: همه الطاف خداوندی به کشور به برکت وجود نازنین جانبازان بوده و خون شهدا حافظ این نظام است و ایثار جانبازان و شهدا و خانواده‌های صبور این افراد سبب پایداری ایران شده و رزمندگان با حضور در جبهه‌های جنگ روزهای سختی را سپری کردند تا از ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دفاع کنند و با مقاومت خود درس پایداری را به ما آموختند.

رشتبری با بیان اینکه جانفشانی و ایثار جانبازان و خانواده‌های شهدا ستودنی است، افزود: مسئولان باید به معیشت و مشکلات ایثارگران رسیدگی کنند و پیگیری معیشت جانبازان بزرگترین خدمت بوده و استفاده از توانایی و استعدادهای این بزرگواران در رشد و توسعه همه‌جانبه کشور بهره‌مند شوند و خدمت‌رسانی به این افراد وظیفه همه ما بوده و شایسته است این خدمت را بیش از پیش کنیم.

امام جمعه خلخال بیان کرد: جانبازان نشانه توجه خداوند بوده و ایستادگی و مقاومت در شخصیت حضرت عباس(ع) دیده شده و این شایستگی حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) مورد تائید معصومان است و جانبازان سرافرازان این انقلاب هستند که با رشادت و مقاومت با صبر و وفاداری به نظام و ولایت فقیه پشتیبان اصلی این انقلاب به حساب می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه جانبازان فرزندان انقلاب هستند، گفت: خانواده ایثارگران در جامعه به الگو تبدیل شده‌اند و همسران و فرزندان ایثارگران با استقامت و تحمل رنج‌ها عزتمند و با افتخار زندگی می‌کنند و همه ما وظیفه داریم نسبت به احترام و تکریم این افراد نهایت سعی و تلاش خود را به کار ببریم.

امام جمعه خلخال اظهار کرد: باید به‌صورت منظم با جانبازان و خانواده‌های آنان دیدار داشته باشیم و از نزدیک با مشکلات جانبازان آشنا شده و از طریق مرجع مشخص و به‌صورت مستقیم به محضر مقام معظم رهبری انعکاس بدهیم تا دیدارها به صورت جامع و با رفع و حل مشکلات جانبازان باشد.

وی تصریح کرد: جانبازان ولی نعمت این انقلاب هستند و روحیه جانبازان در این دیدارها قابل ستایش است و با توجه به اینکه این بزرگواران مشکلات خود را دارند ولی همچنان با گشاده‌رویی پذیرا بوده که با همدلی و همزبانی انقلاب را به سمت آبادانی سوق می‌دهند.

رشتبری با اشاره به اینکه ارزش معنوی جانبازان در جامعه قابل لمس است، افزود: با توجه به حساسیت منطقه و خاورمیانه که پیش آمده، کشور ما در کمال آسایش به سر می‌برد و در امنیت کامل زندگی می‌کنیم و جانبازان و ایثارگران نعمت الهی برای انقلاب و اسلام به شمار می‌روند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال با بیان اینکه جانبازان بهترین و الگو و سرمایه این انقلاب و شهدا بهترین رهبران جهان هستند، اظهار کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان اگر احساس کنند که عزت و سربلندی کشورمان به خطر می‌افتد باید میز مذاکره را ترک کنند و نباید عزت و شکوه ملت ایران پایمال شود و با این روش مذاکره کاملاً بی‌پایه و اساس است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار