یک هزار و 826 واحد مسکن مهر شهر صدرا یکشنبه به بهره برداری رسید تا پرونده حدود نیمی از واحدهای مسکن مهر پیش بینی شده برای این شهر جدید بسته شود.
کد خبر: ۳۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 24 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:روبان صورتی آیین افتتاح نمادین این واحدهای مسکن مهر را که همزمان با سالروز فتح خرمشهر صورت گرفت، یدالله رحمانی عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور در حالی که از سوی مسوولان استانی و محلی همراهی می شد، برید.

در این آیین که با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری فارس، امام جمعه صدرا و شمار دیگری از مسوولان محلی برگزار شد، پروژه های تدبیرگران سازه گستر جنوب، بافت شهر، سد و عمران پارس گستر، نوآوران معماری فارس و تعاونی صدا و سیما که شامل واحدهای دو خوابه با زیربنای مفید همراه با مشاعات 85 تا 105 متر مربع می شود به بهره برداری رسید.

طرح های عمران مارون و تعاونی مهر 3 که مشتمل بر واحدهای یک خوابه و دوخوابه بین 80 تا 103 مترمربع زیربنای مفید و مشاعات نیز افتتاح شد.

با افتتاح این واحدهای مسکن مهر، شمار واحدهای مسکن مهر افتتاح شده تا به امروز در شهر جدید صدرا به 11 هزار و 469 واحد رسید.

مدیر بخش مسکن مهر شرکت عمران شهر صدرا در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هم اینک 12 هزار و 404 واحد مسکن مهر دیگر در این شهر جدید در دست اجراست.

محمد پرهام افزود: واحدهای باقی مانده مسکن مهر در شهر صدرا پیشرفت فیزیکی بین 60 تا 99 درصد دارند که کمترین پیشرفت فیزیکی مربوط به پروژه بناسازان و بیشترین پیشرفت مربوط به پروژه ترکیب بناست.

وی اظهار کرد:شرکت های سازنده مسکن مهر متعهد به رفع مشکلات این واحدها حتی پس از مسکونی شدن آنها هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار