مشاور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ما در یک سال اخیر بیش از 250 برنامه در حوزه جوانان با حضور هزاران نفر از جوانان مشتاق و علاقمند برگزار کردیم که همه آنها حکایت از توجه جدی به حوزه جوانان است.
کد خبر: ۳۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 24 May 2015

نوید محمدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در دو ماه اخیر موفق شدیم 8 مورد تمدید پروانه فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد را انجام دهیم و رویکرد اصلی ما توجه به ساماندهی حوزه جوانان به معنای واقعی است که قطعا این ساماندهی و فعال کردن تشکل‌ها و سمن‌های مردم‌نهاد نتایج خوبی را نیز به همراه خواهد داشت در حالی که در سال‌های گذشته حتی یک مورد تمدید را نیز شاهد نبودیم.

وی افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان در چهار جلسه‌ای که در استان اردبیل برگزار کرده بیش از 30 مصوبه داشته به طوری که در 13 جلسه شهرستانی این ستاد 87 مصوبه را شاهد بودیم که سعی شده در قالب کمیته‌های تخصصی این مصوبات زمینه اجرایی مطلوب و مناسبی را پیدا کند.

معاون سابق امور جوانان اردبیل یادآور شد: ما سال گذشته کلیه اعتبارات سازمان‌های مردم‌نهاد را جذب کردیم و تلاشمان بر این بوده تا این سازمان‌ها با نگاه رنگین‌کمانی به حوزه نیازمندی جوانان بتوانند در برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و ... ورود پیدا کنند.

محمدنیا حضور فعال جوانان را در برگزاری مراسم‌های مذهبی، یادواره‌های شهدا، نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی و همچنین برگزاری جلسات ستاد اقامه نماز، عفاف و حجاب، حقوق شهروندی و همچنین اخلاق‌مداری سعی کردیم تا شایسته‌ترین ظرفیت حوزه ارزشی و اعتقادی را به نسل آینده منتقل کنیم.

این مسئول ادامه داد: در سال گذشته بیش از 250 مورد برنامه با حضور هزاران نفر از جوانان با تنوع خاص برگزار شد که قطعا در برگزاری این برنامه‌ها سازمان‌های مردم‌نهاد به عنوان بازوی اصلی یار و همراه ما بوده‌اند.

مشاور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل عنوان کرد: در حوزه تقویت ارتباط رسانه‌ها و همچنین برپایی کارگاه‌های مربوط به اشتغال جوانان و کنترل خشم 22 برنامه با شرکت 2 هزار و 100 نفر از جوانان برگزار شد که در این زمینه تلاش و جدیت بر این بود تا بتوان مفاهیم جدید را با بار معنایی ارزشی به نسل‌های آینده منتقل کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار