در سال گذشته
تابناک: رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: 715 زندانی در استان اصفهان سال گذشته توسط خیّران از زندان‌ آزاد شدند.
کد خبر: ۳۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 24 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمد خسروی‌وفا امشب در همایش بزرگ خیّرین نسیم مهر که در سالن همایش‌های کوثر برگزار شد، با اشاره سالروز فتح خرمشهر و ایام شعبانیه اظهار کرد: بر خود لازم می‌دانم در محضر تمامی شما حضار از خیّران استان اصفهان تشکر کنم چرا که با جرأت می‌توان گفت چنین خیران نیکوکاری در سطح کشور بی‌نظیر و شاید کمتر وجود داشته باشد.

وی افزود: در سال گذشته 715 زندانی در استان اصفهان توسط خیران از زندان‌ها آزاد شدند و حتی نزدیک همین تعداد مانع ورود به زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: در بین استان‌ها، استان اصفهان بیشترین کمک را جهت آزادی زندانیان و خانواده‌های زندانیان داشته‌ است.

وی ادامه داد: این روند استقبال خیّران برای کمک به زندانیان و خانواده‌ آنان روند رو به رشد و افزایشی داشته است.

خسروی‌وفا اضافه کرد: خیریه امام موسی کاظم (ع) و نیز سایر خیریه‌ها در هر کجا که نیازی بوده دست رد به خانواده زندانیان نزدند و به آنها کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری صدا و سیمای اصفهان سال گذشته ماه رمضان ویژه برنامه یک شهر ضیافت پخش شد، بیان کرد: این برنامه یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های ماه رمضان برای کمک به آزادی زندانیان بود که در هیچ کجای کشور چنین برنامه‌ای اجرا نشد.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان همچنین از انعقاد تفاهمنامه مشترک با صدا و سیمای اصفهان برای ویژه برنامه ماه رمضان امسال خبر داد و افزود: اقدامات بسیار خوبی توسط انجمن حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه زندان‌های کشور با زندان‌های خارج از کشور که قتل‌گاه است قابل قیاس نیست، اضافه کرد: در هیچ کجای کره زمین به زندانیان به این روش کمک نمی‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار