در راستای طرح کنترل و مبارزه ملی با دخانیات در طرقبه و شاندیز ادعا شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طرقبه و شاندیز از اجرای برنامه کنترل و مبارزه ملی با دخانیات و جمع آوری قلیانها در این ییلاقات حومه مشهد خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 24 May 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی، دکتر فرید رضا صحی زاده ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو مکاتبات و دستورالعمل های ارسالی از مرکز سلامت محیط کار وزارت و سایر نهادهای کشوری و در راستای اجرای هر چه مطلوبتر قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، برنامه مبارزه با دخانیات بالاخص قلیان در سطح شهرستان طرقبه و شاندیز  به اجرا در آمد.

وي خاطر نشان کرد: به طور کلی عرضه قلیان و دخانیات در اماکن عمومی ممنوع است و صرفا" این اماکن می توانند در صورت داشتن شرایط بهداشتی و مجوزات لازم تنها مبادرت به عرضه مواد غذایی نمایند.

همچنین به گزارش وب دا طی این برنامه تعداد 198 امکنه که مبادرت به عرضه قلیان می نمودند ،بازرسی شدند که طی آن با اجرای اقدامات قانونی تعدادی از این مکانها تعطيل شدند، به طوری که در حال حاضر درهیچ کدام از اماکن عمومی این منطقه قلیان و دخانیات عرضه نمي شود.

گفتنی است اجرای این طرح با مشارکت دادستانی، فرمانداری، اداره اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف شهرستان طرقبه شاندیز و همچنین واحد بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان انجام گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار