رسانه‌های اصلاح‌طلب در روز شنبه گذشته برای حجت‌الاسلام حسن خمینی سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۳۸۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ 26 February 2017
به گزارش تابناک تبریز روزنامه شرق در سرمقاله خود با اشاره به اشخاص تأثیرگذار در سیاست ایران نوشت: (این شخصیت‌ها) اگرچه به یک جناح دلبستگی یا گرایش دارند اما در مواقعی به ‌لحاظ اتوریته سیاسی شخصِ‌ خود می‌توانند، مسیر سیاست را تغییر دهند و به‌قولی اندکی بیشتر از دیگران قدرت دارند. از این میان می‌توان رئیس دولت اصلاحات، سیدحسن خمینی و تا حدودی عبدالله‌ نوری را مثال آورد.

احمد خرّم، وزیر راه دولت اصلاحات نیز در مصاحبه با شماره شنبه گذشته روزنامه آرمان امروز در اظهاراتی گفته است: «اکنون آیت‌ا...سید حسن خمینی در موقعیتی است که هر کاندیدایی که مورد تایید ایشان قرار بگیرد مردم به خاطر تایید یادگار امام به او رای خواهند داد. بنابراین روحانی برای موفقیت در این دوره باید تلاش کند که از حمایت و پشتیبانی ایشان برخوردار شود. همان‌طور که قبل از این، از حمایت آیت‌ا...‌هاشمی، سید حسن خمینی و جریان اصلاحات برخوردار بود.»

*اظهارات اصلاح‌طلبان مبنی بر تأثیرگذاری ویژه کسانی مثل مرحوم هاشمی، لیدر اصلاح‌طلبان و ایضاً حجت‌الاسلام خمینی بر روند انتخابات در حالی است که نتیجه انتخابات‌های قبلی در مجلس، دولت و شوراهای اسلامی شهر و روستا به هیچ وجه ادعای اصلاح‌طلبان را اثبات نمی‌کند.

(درباره انتخابات سال 92 نیز هیچ سندی مبنی بر حمایت رسمی مرحوم هاشمی و لیدر اصلاح‌طلبان از رئیس‌جمهور روحانی وجود ندارد)

به این نکته همچنین باید افزود که جریان خاص طی 15 سال گذشته در هیچ انتخاباتی پیروز اکثریتی نبوده است.

درباره عملکرد حجت‌الاسلام خمینی سؤالات فراوانی بویژه پیرامون عملکرد وی در سال 88 وجود دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :