تيم‌هاي فوتسال انصار و وحيد قم با كسب مقام‌هاي قهرماني و نايب‌قهرماني به مسابقات باشگاهي فصل 1396 ليگ دسته اول فوتسال راه يافتند.
کد خبر: ۳۸۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲ 26 February 2017
به گزارش تابناک قم، با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم تغییرات جدیدی در شیوه برگزاری بازی‌های فصل 1396 لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های استان قم ایجاد شده و به همین دلیل فصل 1395 این رقابت‌ها با حساسیت و جذابیت بیشتری به انجام رسید.

طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال قم امسال مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم با رقابت 14 تیم به انجام رسید و در پایان هشت تیم به نخستین دوره بازی‌های لیگ برتر راه یافتند و 6 تیم دیگر در لیگ دسته اول باقی ماندند تا با دو تیم برتر لیگ دسته دوم، در سال 96 بازی‌های لیگ دسته اول را با حضور هشت تیم برگزار کنند.

رقابت 11 تیم برای کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول

این در حالی است که امسال بازی‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های قم با حضور 11 تیم به انجام رسید و تیم‌ها به شکل دوره‌ای در مدت 10 هفته با یکدیگر به رقابت پرداختند تا دو تیم برتر برای پیوستن به جمع 6 تیم دیگر به منظور تکمیل لیگ دسته اول سال 96 معرفی شوند.

امسال تیم‌های فوتسال المپیاد، شهید رئیس کرمی (ب)، آتلیه‌سازان، منتظران، مرصاد، الوند، مهدی‌یار، اعتماد ملی، هنرجو، چرم وحید و انصار 11 تیم حاضر در بازی‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های قم بودند و از بین آنها تیم‌های انصار و چرم وحید راهی لیگ دسته اول شدند.

جشن قهرمانی فوتسالیست‌های انصار

در جدول نهایی مسابقات لیگ سال 1395 دسته دوم فوتسال باشگاه‌های قم تیم انصار با کسب 25 امتیاز به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت، تیم چرم وحید با کسب 22 امتیاز رتبه دوم و سکوی نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد و این دو تیم به لیگ دسته اول راه یافتند.

در سایر رتبه‌های جدول رده‌بندی نیز تیم‌ هنرجو با کسب 22 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود به لیگ دسته اول فوتسال قم بازماند، اعتماد ملی با 17 امتیاز چهارم شد و تیم‌های مهدی‌یار با 14 امتیاز، الوند با 14 امتیاز، مرصاد با 11 امتیاز، منتظران با 9 امتیاز، آتیه‌سازان با 9 امتیاز، شهید رئیس کرمی (ب) با هفت امتیاز و المپیاد با پنج امتیاز در رده‌های پنجم تا یازدهم قرار گرفتند.

صعود انصار و وحید / سقوط المپیاد

با توجه به شیوه‌نامه کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم برای برگزاری رقابت‌های این فصل لیگ دسته دوم باشگاه‌های قم، تیم‌های انصار و چرم وحید به عنوان قهرمان و نایب‌قهرمان به دسته اول راه یافتند، تیم شهید رئیس کرمی (ب) با قرار گرفتن در جایگاه دهم جدول به پلی‌آف رفت و تیم المپیاد نیز از این دسته سقوط کرد.

هفته یازدهم و پایانی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حالی به انجام رسید که تیم منتظران در جدال با تیم انتهای جدولی المپیاد به برتری پنج بر یک رسید و تیم شهید رئیس کرمی (ب) سه بر دو تیم مرصاد را مغلوب کرد.

فوتسالیست‌های تیم هنرجو در یکی از دو بازی پرگل هفته پایانی برابر تیم مهدی‌یار با حساب هشت بر سه به برتری دست یافتند و تیم فوتسال اعتماد ملی در دیدار فوق‌العاده حساس مقابل چرم وحید تیم دوم جدول به برتری دو بر یک رسید اما چرمی‌ها بسیار خوش‌شانس بودند که با وجود پیروزی پرگل هنرجو در این هفته، آنها به لطف تفاضل گل بهتر خود راهی لیگ دسته اول فوتسال قم شدند، ضمن اینکه تیم انصار نیز در هفته پایانی 6 بر پنج مغلوب تیم الوند شد ولی در این رقابت‌ها جشن قهرمانی گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار