مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ضروری است که ندای ورزش به گوش همه برسد که و ظیفه کسانی است که علاقه مند به توسعه ی ورزش برای نسل آینده هستند که باید با درایت و تدبیر برای آینده برنامه ریزی کنند.
کد خبر: ۳۸۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳ 26 February 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، مجتبی جوهری در آئین تودیع و معارفه مدیران قدیم وجدید  اداره کل ورزش وجوانان  پر تالار انتظار اظهار داشت: در فضای اداره کل ورزش وجوانان  نیرو های ارزشمندی داریم در طی سه سال تصدی این سازمان با مدیر کل و معاون ورزشی  بیست استان  برای بازدید از زیر ساخت ورزشی استان هایشان در شناسایی نیازهای زیر ساختی استان کرمانشاه جلسه  هایی پی در پی داشته ام.

مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه به لحاظ داشتن زیر ساخت های مناسب، نیروی انسانی، داوران، مربیان، ورزشکاران و هیئت های ورزشی  در شرایط قابل قبولی در بین بیست استان کشور دارد.

جوهری ادامه داد:ما با همکاری نیروهای این سازمان برای توسعه  همه جانبه  ورزش و اثر گذاری آن  در تمام حوزه ها تلاش فراوان کرده ایم که میزبانی مسابقه جام جهانی کشتی  در کرمانشاه با حمایت همکاران ، نیروهای شهرداری و شورای شهر نمونه ی آن است.

وی گفت: در برگزاری این مسابقه نشان دادیم که کرمانشاه ظرفیت خوبی در میزبانی مسابقات بین المللی دارد و در طول سه سال تصدی ام در این سازمان میزبان هفت مسابقه بین المللی بوده ایم و این کار ماندگاری   برای معرفی کرمانشاه است.

ایشان متذکرشد:  از ظرفیت بالای استان باید برای توسعه  در سایر حوزه ها استفاده کرد که ورژش رساترین عامل برای معرفی کرمانشاه است  و میزبانی مسابقه بین المللی نشان داد این  توجه به این   ظرفیت برای ماندگاری جوانان شدنی است.

جوهری برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی را بعد از المپیک را از رقابت های معتبر دانست و گفت: و میزبانی این مسابقه برای ما  افتخار بزرگی است که جوانان جمهموری اسلامی ایران پرچم. کشورمان را به اهتزاز در آوردند.

وی ادامه داد:  توجه به  آموزش و بروزسانی داوران و مربیان از اساسی ترین اقدامات ما بود و استان کرمانشاه هلاک ابتکار و تدبیر مدیران است چرا که انجام کارها با رفت و آمد مدیران متوقف نمی شود و آنان باید توان خود را برای انجام ادامه ی کارها به کارگیرند.

جوهری با اشاره به میزبانی هفت مسابقه بین المللی و اعزام هفده تیم ملی به مسابقات جهانی، آسیایی و منطقه ای در کارنامه ی خود،  اضافه کرد:  در ۴۳هئیت ورزشی نیز  مسابقه های ملی معتبری شرکت کرده اند.

 وی گفت:  در این دوره ۶۰ کارگاه علمی- تخصصی توسط اسیاتید دانشگاه، مربیان و  داوران برگزار که ۱۳۰۰نفر از ورزشکاران مطرح استان در کلاس ها شرکت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار