تب کنسرت‌ها در خراسان رضوی بالا گرفت ؛
پس از اجرای شهرام ناظری در نیشابور ، این روزها آواز محمد اصفهانی در قوچان و حامد زمانی در سبزوار به گوش رسید و برنامه بنیامین در تربت جام و اخشابی در شاندیز نیز در راهست.
کد خبر: ۳۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 24 May 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی، درحالیکه به گفته مسئول اداره موسیقی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی « اجراي موسيقي زنده در مشهد مقدس هنوز بلاتكليف است چرا كه برگزاري موسيقي زنده در اين شهر منوط به تصميم شوراي فرهنگ عمومي است كه تا كنون جلسه اي در اين رابطه در شوراي فرهنگ عمومي برگزار نشده است » این روزها کنسرتهای بسیاری در شهرهای اطراف مشهد در خراسان رضوی در حال برگزاری است.
بنابراین گزارش ، جمعه اول خرداد ماه امسال در شهرهای قوچان و سبزوار دو خواننده مطرح کشورمان محمد اصفهانی و حامد زمانی به روی صحنه رفتند و به اجرای برنامه پرداختند که ویژگی مشترک این هر دو برنامه استقبال چشمگیر مخاطبان بود و جماعتی که به شوق شنیدن آوای خواننده های محبوبشان از شهرهای اطراف و از جمله مشهد به محل اجرای این خواننده ها رفتند.
همچنین اجرای مجید اخشابی خواننده پاپ نیز بنا بر اعلام اولیه برنامه اش به میزبانی پدیده شاندیز 31 اردی بهشت اعلام شده بود و ثبت نام کنسرت بنیامین برای هفتم خرداد ماه در تربت جام برنامه ریزی و آغاز شده است.
با این حساب بالارفتن تب کنسرتها در خراسان رضوی جدیست و ضرورت تدبیر در ساماندهی این برنامه ها با مجوز رسمی فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت از آثار فاخر و متناسب مناسب به نظر می رسد.
اصفهانی در قوچان و حامد زمانی در سبزوار خواندند ؛ بنیامین و اخشابی در راهند!

اصفهانی در قوچان و حامد زمانی در سبزوار خواندند ؛ بنیامین و اخشابی در راهند!




اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
برنامه ی خیلی عالی بوداجرای زنده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار