با مشارکت اداره تبلیغات شهرستان قزوین؛
گفتمان حوزوی با موضوع شیوه‌های برقرارای ارتباط موثر با مخاطب با سخنرانی سعید عزیزی، پژوهشگر علوم روانشناسی و فعال قرآنی برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 19 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، گفتمان حوزوی با موضوع شیوه‌های برقرارای ارتباط موثر با مخاطب، آسیب‌ها و راه کارها، شنبه شب با سخنرانی سعید عزیزی، پژوهشگر علوم روانشناسی و فعال قرآنی در مرکز پاسخ‌گویی به سوالات دینی حوزه علمیه قزوین برگزار شد.

عزیزی در این گفتمان حوزوی با اشاره به مولفه‌های برقراری ارتباط موثر، گفت: نیازسنجی، اخلاق‌مداری، باورهای ذهنی و قوانین، ۴ شاخص اصلی در برقراری ارتباط موثر و موفق با مخاطب است.

وی ادامه داد: در بحث نیازسنجی باید زمینه اقناع نیازهای نوجوان و جوان را به طور صحیح و مفید فراهم کرد، مثلاً در زمینه فضای مجازی که از نیازهای اساسی نسل جدید است، به جای محروم کردن با نظارت صحیح می‌توان زمینه استفاده سالم را برای آنها فراهم کرده و از بروز آسیب‌های مختلف در این حوزه نیز پیشگیری کرد.

بر اساس این گزارش، روش‌های موثر تبلیغ دین، شیوه های برقراری ارتباط موثر، چگونگی جذب و ایجاد انگیزه در شنونده، روش‌های تبلیغ در سطح جامعه و خانواده و ارتباط با فرزندان در حوزه مسائل دینی از موضوعات اصلی برگزاری این گفتمان حوزوی بود.

این گفتمان حوزوی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین و مرکز فرهنگی پاسخ‌گویی به سوالات دینی حوزه علمیه قزوین به منظور ارتقای سطح توانمندی‌های مبلغین برپا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار