سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک کارگر چاه کن تبعه افغان که بدلیل تخریب دیواره چاه در عمق 12 متری محبوس شده بود با تلاش آتش نشانان این کارگر از مرگ نجات یافت.
کد خبر: ۳۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 23 May 2015
سید جلال ملکی در گفت و گو با ایرنا افزود: گزارش محبوس شدن این کارگر افغانستانی در داخل چاه واقع در فلکه چهارم تهرانپارس خیابان 18 درساعت 18:35 روز گذشته حادثه به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به این محل اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه در بنایی در حال ساخت در طبقه منهای یک (پارکینگ) اتفاق افتاد و کارگر 28 ساله افغان که مشغول حفر چاه بود بدلیل نزدیک بودن این چاه با چاه کناری، دیواره بین دو چاه تخریب و در عمق 12 متری چاه سقوط کرد و با ریزش مقدار زیادی از خاک های ناشی از دیواره چاه به روی وی دفن شده بود.

ملکی افزود: آتش نشانان در شرایط نا ایمن وارد چاه شدند و موفق به نجات جان کارگر مزبور که بدلیل کمبود اکسیژن کاملا بی هوش بود شدند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان این کارگر را از چاه خارج و عوامل اورژانس تهران برای ادامه مراحل درمانی این وی را به بیمارستان منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با توجه به وقوع حوادث مشابه در ماه های اخیر در منطقه به شهروندان توصیه کرد که به هنگام حفر چاه در منازل چنانچه چاه دیگری وجود دارد حتما فاصله ایمن بین دو چاه را رعایت کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار