مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: تعداد ۱۰۰ نفر از گردشگران فرانسوی روز گذشته از اماکن متبرکه، موزه، مرکز نمایشگاه و همایش های حرم مطهر رضوی بازدید کردند.
کد خبر: ۳۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 21 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سید محمد جواد هاشمی نژاد اظهار داشت: این گروه بازدیدکنندگان که برای نخستین بار حضور در بارگاه منور رضوی را تجربه می کردند از ویژه برنامه هایی که در رواق مبارکه دارالرحمه حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده بود بهره مند شدند.

وی بیان کرد: تور حرم گردی، نمایش فیلم معرفی حرم مطهر رضوی به زبان انگلیسی، بازدید از نمایشگاه دائمی، موزه مرکزی و موزه فرش آستان قدس رضوی و اهدای محصولات فرهنگی از جمله برنامه ها و خدماتی بود که از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی به این گروه از گردشگران ارائه شد.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: کتیبه القاب امام رضا(ع)، سنگ مضجع شریف حضرت رضا(ع)، کتاب های زندگی نامه حضرت رضا(ع) به زبان انگلیسی، معرفی اسلام شیعی و بسته های متبرک از جمله محصولات فرهنگی بود که به این گروه اهدا شد.

هاشمی نژاد خاطر نشان کرد: در مجموع هشت هزار و ۲۳۰ زائر و گردشگر غیرایرانی در سال گذشته به حرم مطهر رضوی وارد و از برنامه های مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی بهره مند شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار