رئیس تربیت بدنی بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: ۶۰۰ جانباز خراسان رضوی به قله نظرگاه سبزوار سعود می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 21 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی هاشم صیامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: به مناسبت هفته جانباز حدود 600 نفر از جانبازان، همسران شهید، و فرزندان شاهد و ایثارگر عصر امروز به قله 3 هزار متری نظرگاه سبزوار صعود می‌کنند که این برنامه با هدف گرامی داشت هفته جانباز و روز جوان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: هم اکنون طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در صدد این هستیم که یادواره شهدای ورزشکار خراسان رضوی را به احتمال زیاد در شهریور ماه برای نخستین بار در سطح کشور برگزار کنیم و در همین راستا در دستور کاراست که در هفته تاسیس بنیاد شهید این برنامه به صورت کشوری برگزار شود.

صیامی بیان کرد: استخر چند منظوره جانبازان بنیاد شهید که در دو راهی طرقبه شاندیز قرار دارد هم اکنون در حال ساخت است و با توجه به اینکه مقداری پیچیدگی در بحث اعتبارات دارد به احتمال زیاد تا سه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی را که اداره تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی برای هفته جانباز در نظر گرفته برگزاری جشنواره ورزشی جانبازان شدید (جانبازان 50 تا 75 درصد) است که در رشته‌های دارت، طناب کشی با حضور 200 نفر از جانبازان در اواخر هفته جانباز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار