دادستان چناران از آزادسازی حریم و بستر رودخانه رادکان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 21 May 2015
مجید اشراق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 24 مورد تخلف در بستر رودخانه رادکان صورت گرفته بود که با نظارت نیروی انتظامی و دادستانی نسبت به آزاد و رهاسازی حریم و بستر رودخانه اقدامات قانونی انجام و رفع تصرف صورت پذیرفت.

دادستان چناران با بیان اینکه اقدامات انجام شده در این زمینه نشان از عزم جدی برای رفع تصرفات و مبارزه با زمین‌خواری در شهرستان چناران دارد، گفت: حریم و بستر رودخانه رادکان در اجرای سیاست‌های کلی قوه قضائیه و بخش‌نامه‌هایی که اخیرا از سوی رئیس قوه قضائیه صادر و ابلاغ شده بود، رفع تصرف شد، این پایان کار نخواهد بود و آغاز یک راه طولانی است.

وی ادامه داد: طبق گزارشاتی که از ابتدای شروع به کار به من رسیده بود حدود 6 هزار باغ و ویلا که از عرصه‌های منابع طبیعی است با تغییر کاربری به صورت غیرمجاز ساخته شده بود که با توجه به اهمیت موضوع شخصا از این مناطق بازدید کردم.

اشراق افزود: با توجه به جلساتی که با رؤسا و معاونان ادارات مختلف که به نحوی متولی مبارزه با زمین‌خواری هستند، تصمیم به تشکیل کارگروهی با عنوان کارگروه مبارزه با زمین‌خواری گرفتیم و اکنون بنا بر این است که با عزم جدی و کمک همه مسئولان و ادارات، با اقداماتی که به صورت غیرقانونی صورت گرفته و متأسفانه مدت زیادی هم فراموش شده بود، مبارزه کنیم.

دادستان چناران تصریح کرد: نظام اسلامی، نظام عطوفت و مهربانی است، اما در جایی که لازم باشد چهره قانون هم نشان داده می‌‌شود و در مورد رودخانه رادکان هم، به جهت گستردگی کار و جلوگیری از تبعات احتمالی آن، نیاز دیدم که خودم هم حضور داشته باشم و طی 11 ساعت تلاش و نقشه‌هایی که از طرف مدیریت شرکت آب مشهد اعلام شده بود با حضور فرماندهی محترم نیروی انتظامی و مدیریت منابع آب مشهد، کار به نحو مطلوب و شایسته‌ای مدیریت و انجام شد و بستر رودخانه رادکان رفع تصرف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار